השוק

בית ההשקעות מגדלור מימש פרויקט בארה"ב בתשואה של 43%

בית השקעות מגדלור עוסק בהשקעות אלטרנטיביות; בימים האחרונים השלים בית ההשקעות מימוש של נכס משמעותי בתשואה של 43% שמשקפת תשואה שנתית של 16.6%
ניצן כהן | 
מחירי הדירות בישראל (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי, shutterstock)
בית ההשקעות מגדלור מימש השקעה משמעותית בנכס בארה"ב בתשואה מעניינת מאוד של 43%. מגדלור עוסק בהשקעות אלטרנטיביות שהפכו בשנים האחרונות לאפיק השקעה משמעותי למשקיעים המוסדיים בשוק ההון.
אם כן, מגדלור הודיע על סיום והצלחת פרויקט ״וייט פליינס ארה״ב״. זאת, בתמורה המשקפת שיעור תשואה שנתית של כ-16.6% ומצטברת של כ-43% לאחר דמי הצלחה, למשקיעי השותפות המוגבלת שבניהול החברה. עוד מדווחת החברה כי התשואה למשקיעי הפרויקט הינה גבוהה מהתוכנית העסקית ובלוחות זמנים קצרים יותר מהצפי, למרות התקופה הכלכלית המאתגרת בעולם כיום.

פרויקט וייט פליינס ארה״ב שווק לפני כשנתיים ושבעה חודשים, תוך כדי תקופת הקורונה, וכלל רכישת בניין קיים עם היתר לשיפוץ מהיסוד והסבתו ל 212 יחידות מגורים להשכרה וכ-7,000 מ״ר שטח מסחרי.  
עלות הפרויקט הכוללת הייתה כ-80 מיליון דולר, כשמגדלור גייסה 4.8 מיליון דולר לשלוש שנים עם אופציה להארכה בשנה נוספת והצליחה למכור לאחר שנתיים ושבעה חודשים ולהניב תשואה עודפת למשקיעי הפרויקט.
עוד דיווחה החברה כי בגין השלמת העסקה, זכאית החברה לדמי הצלחה בסך כולל של כ-628 אלף דולר, המשקפים דמי הצלחה שנתיים לחברה בשיעור של כ-5%, אשר מהווים כ-13% מסכום הגיוס הכולל שגייסה החברה עבור הפרויקט.
מהחברה נמסר‫: "אנו שמחים על הצלחת הפרויקט מעבר לתוכנית העסקית, בסביבה האקונומית של השנתיים וחצי האחרונות שכללה קורונה, מלחמה בין אוקרינה לרוסיה שהשפיעה על עלות חומרי הגלם ועלויות העבודה, עלית אינפלציה ועלית ריבית ולבסוף למכור את חלקנו בהשקעה בתשואה עודפת וגבוהה המעניקה ללקוחותינו הצלחה יתרה בהשקעה זו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה