השוק

NIQ חוגגת 100 שנים: מה צופן לה העתיד?

חברת NIQ חוגגת מאה שנים, "זו שנה משמחת, מרגשת וטרנספורמטיבית עבור NIQ, שעה שאנחנו חוגגים את ההיסטוריה הארוכה שלנו כמובילים בתעשייה", כך אמר מנהל החברה ג'ים פק
מערכת ice | 
החברות שהכי שווה לעבוד בהן בישראל (צילום Magma Images, freepik)
NIQ חוגגת היום את יום השנה המאה להיווסדה. החברה נוסדה על ידי ארתור סי. נילסן הבכור בשנת 1923, ויצרה את הקונספט של נתח שוק ומאז התפתחה והפכה לסמכות עולמית מובילה בתחום התנהגות הרכישה של צרכנים ותובנות מונעות-נתונים המניעות לפעולה - על ידי מדידת יותר ערוצים, צרכנים ומדינות מכל ספק אחר.
מוקדם יותר השנה, הכריזה NIQ כי השלימה בהצלחה את האיחוד האסטרטגי שלה עם GfK. ביחד עם ספקי המודיעין הצרכני עבור FMCG, טכנולוגיה ומוצרים בני קיימא כאחד, החברה הגלובלית מסוגלת להציע באופן ייחודי את Full View, התמונה המלאה, התמונה הברורה והשלמה ביותר בעולם של התנהגות הקנייה של צרכנים.
לחברה המאוחדת מכירות בסך של יותר מארבעה מיליארד דולר ויותר מ-30,000 לקוחות ביותר ממאה מדינות. זו הייתה רק ההתפתחות האחרונה בעשרות שנים של השקעות מוצלחות בכיסוי ובחדשנות טכנולוגית המתוכננים להכין את הלקוחות לעתיד באמצעות כיסוי מרובה-ערוצים, כלי מודיעין על צרכנים, ואנליטיקה חזויה.
"זו שנה משמחת, מרגשת וטרנספורמטיבית עבור NIQ, שעה שאנחנו חוגגים את ההיסטוריה הארוכה שלנו כמובילים בתעשייה ובה בעת מקדמים את החזון שלנו להוביל את הפרק הבא במודיעין על צרכנים", אמר ג'ים פק, המנהל הכללי של NIQ.
"אנחנו מלאי גאווה על הדרך שעשינו ובטוחים במעמדנו כבחירה הטובה ביותר והיחידה של חברות המבינות את העצמה האדירה של נתונים מרובי-ערוצים ותובנות לניווט בנוף צרכני ההופך מורכב יותר כל העת."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה