השוק

תנובה במהלך ענק: אלו המוצרים החדשים שתמכור, לא בישראל

תנובה נכנסת לראשונה לאמזון: תמכור אבקות חלבון בכשרות מהודרת לשוק האמריקני תחת מותג חדש בתחום תזונת הספורט
מערכת ice | 
תנובה (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
תנובה נכנסת לראשונה לאמזון. החברה תשיק בסוף ספטמבר מותג חדש המיועד לשוק האמריקני בתחום תזונת הספורט: אבקות חלבון אשר ימכרו באמזון ארה"ב לשוק הכללי תחת המותג "QUALIFY". האבקות מיוצרות בישראל בכשרות מהודרת תחת השגחת ועדת מהדרין, מה שיאפשר שיווק המוצרים גם לשוק הכשר בצפון אמריקה. בהמשך יוצעו האבקות גם לרשתות מתמחות בתזונת ספורט ותוספי תזונה בארה"ב.
אבקות החלבון הן פרי פיתוח וייצור ישראלי של מפעל "בעמק טק" אשר בבעלות תנובה, ונחשב לאחד היצרנים המובילים בעולם בתחום אבקות החלב על בסיס מי גבינה. 'בעמק טק', המנוהל על ידי יוסי ניר, מבכירי תעשיית המזון, ממוקם בצפון עמק יזרעאל ומעסיק מאות עובדים.
 
תנובה תמכור באמזון תחת המותג "QUALIFY" אבקות חלבון בגודל 750 גרם, בהן אבקות חלביות, בטעמי שוקו, וניל, תות, עוגיות וללא טעם, וכן אבקות חלבון טבעוניות על בסיס סויה בטעמי שוקו ווניל, ומוצר טבעוני היברידי חדשני בטעם שוקו, המבוסס על חלבוני אפונה, חומוס וחרובים. ניהול הפרויקט, השיווק וההפצה בצפון אמריקה מבוצעים על ידי חברת הבת של תנובה, Tnuva USA.
אבקות חלבון הן תוסף תזונה שמהווה תחליף לחלבון מן החי. הן מיוצרות ממי גבינה או ממוצרים עשירים בחלבון כמו ביצים, סויה וקזאין. החלבונים חיוניים לגופנו עבור תפקודים שונים, בין היתר עבור לבניית שרירי הגוף. שוק אבקות החלבון צמח בשנים האחרונות, בעיקר בעקבות הקורונה והגידול בכמות המתאמנים.  כמות החלבון הנדרשת בתפריט התזונתי של מתאמנים עומדת על כ-1.5-2 גרם חלבון ביום לקילוגרם, ולכן תוספי החלבון מאפשרים הגעה לכמות החלבון היומית הדרושה. אבקות החלבון תורמות לבריאות הגוף, מאטות תהליכי זקנה ונצרכות גם כתוסף תזונה בקרב מבוגרים.
תנובה נכנסה לפני מספר שנים לתחום תזונת הספורט עם מותג ''GO שמציע כיום מגוון רחב של מעדנים, יוגורטים, משקאות על בסיס חלב ומהצומח, ואף אבקות חלבון וחטיפים עם חלבון. המוצרים מכילים 20 גרם חלבון  שמכיל  BCAA - 3 חומצות אמינו שהוכחו כמסייעות לספיגת החלבונים בשריר ועל כן אפקטיביות לאימון. השנה השיקה את תנובה GOLD המיועד לגיל הזהב ומציע יוגורטים מועשרים בחלבון. בימים אלה משיקה תנובה גם בישראל אבקות חלבון GO בטעמים חדשים (עוגיות, וניל קרמל, ללא טעם) בכדים קטנים בגודל 750 גרם, המתאימים לצרכני חלבון קלים יותר ולמחפשים גיוון בטעמים.
שוק אבקות החלבון בישראל מוערך בכ-330 מיליון שקל בשנה, כאשר בעולם שוק אבקות החלבון גלגל בשנת 2022 כ-22.3 מיליארד דולר, עם צפי ל-36.6 מיליארד דולר בשנת 2032, ושיעור צמיחה שנתי של 7.3% (על פי אתר futuremarketinsights.com). בארה"ב צפוי שוק אבקות החלבון להגיע לכ-9.7 מיליארד דולר בשנת 2032.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה