השוק

זום כאן כדי להישאר: הרווח צמח ל-182 מיליון דולר, המניה זינקה

זום שנסחרת בנאסד"ק הציגה לאחרונה את הנתונים שלה לרבעון הפיסקלי השני של 2023 ואלו חשפו עלייה ברווחים ל-182 מיליון דולר, לעומת 45.7 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה
מערכת ice | 
זום (צילום unsplash)
כולנו קיבלנו היכרות קרובה מדי לשירות של זום במהלך שיא תקופת הקורונה, אך הדוח החדש של החברה מעיד כי אף על פי שימים אלו כבר די מאחורינו - זום ממש לא הולכת לשום מקום.
זום שנסחרת בנאסד"ק הציגה לאחרונה את הנתונים שלה לרבעון הפיסקלי השני של 2023 ואלו חשפו עלייה ברווחים ל-182 מיליון דולר, לעומת 45.7 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. נתוני הדוח הביאו לעלייה של 4% במניית החברה במסחר המאוחר, כך על פי כלכליסט.
כמו כן, החברה דיווחה כי מאז תחילת המגפה הכנסותיה הוכפלו פי כמעט חמש, וכי נכון לסוף יולי האחרון נרשמה עלייה של רק אחוז בודד בהיקף הלקוחות שהחברה תמכה בהם, לעומת סוף חודש אפריל. 
נזכיר כי לאחרונה החברה הודיעה לעובדיה כי היא מבקשת מהם להגיע ליומיים מלאים של עבודה מהמשרד. בקשת החברה נוגעת לכל מי שמתגורר במרחק של עד 80 קילומטר ממשרדי החברה. על פי הודעתה, היא מעוניינת לקיים שבוע עבודה היברדי שיכלול הגעה למשרד בשני ימי השבוע ושלושה ימי עבודה מרחוק. מדובר בשינוי כיוון ניכר והיות שזו הפעם הראשונה שהחברה דורשת מעובדיה להגיע למשרד מאז פרוץ המגפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה