השוק

נובולוג מוסיפה 14% להכנסותיה: "נבחן את האסטרטגיה ארוכת הטווח"

חברת נובולוג מפרסמת היום את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של השנה ומעידה כי הכנסותיה עלו ב-14% ל-413 מיליון שקל. הרווח הגולמי של החברה עלה ב-12%, לצד תזרים המזומנים שזינק ל-192.4 מיליון שקל
מערכת ice | 
אביעד בוסי
חברת נובולוג, המספקת שירותי בריאות, מפרסמת היום את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של השנה. החברה מעידה כי הכנסותיה עלו ב-14% ל-413 מיליון שקל, ועלייה זו נובעת בעיקר מעלייה בהכנסות של חטיבת הלוגיסטיקה ומאיחוד התוצאות הכספיות של החברות פרונטו ו-Gsap בסך 13 מיליון שקל.
הרווח הגולמי ברבעון הסתכם בכ-46.2 מיליון שקל - עלייה של 12%, בעוד שהרווח התפעולי ירד ב-7% ל-17 מיליון שקל. הרווח לפני מס עלה ב-3% ל-18.2 מיליון שקל. עלייה ניכרת נרשמה בתזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת ל-192.4 מיליון שקל, לעומת 41.8 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. יתרת המזומנים נכון לסוף הרבעון עמדה על כ-320.6 מיליון שקל, ללא חוב, לעומת יתרה של 172.8 מיליון שקל ב-31.12.23.
אביעד בוסי, מנכ"ל נובולוג, מסר: "חברת נובולוג ממשיכה להציג גם ברבעון זה צמיחה בהכנסות. אנו פועלים להמשך הצמיחה ולמימוש הפוטנציאל, תוך מיקוד עסקי ומיצוי סינרגיות בתוך החברה. בהמשך, אנו נבחן ונעדכן את האסטרטגיה ארוכת הטווח של החברה על מנת לבנות תשתיות לצורך המשך הצמיחה העתידית. אנו סמוכים ובטוחים, כי בעיקר בעתות אלו של ריבית גבוהה ועלויות מימון גבוהות, איתנותה הפיננסית של החברה בשילוב עם פעילויות עסקיות מגוונות, יתרות המזומנים והיעדר החוב, כמו גם תזרים המזומנים היציב, יאפשרו לה להמשיך ולהציג צמיחה ומיצוי הפוטנציאל הרב הטמון בה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה