השוק

עסקה חדשה לאלביט: תמכור מערכות להולנד בעשרות מיליוני דולרים

אלביט מערכות ממשיכה למלא את צבר ההזמנות שלה והיום היא קיבלה הזמנה חדש מממשלת הולנד לאספקת מערכות מכ"מ מתקדמות בעשרות מיליוני דולרים; המניה עולה בשיעור מתון של כ-1%
ניצן כהן |  1
בוצי מכליס מנכ"ל אלביט (צילום ישראל סאן, יחצ, shutterstock)
אלביט מערכות ממשיכה לקבל הזמנות למערכות שלה והפעם זו הזמנה חדש מממשלת הולנד. החברה תספק להולנד מערכות מכ"מ מתקדמות בעסקה שתכלול תמיכה והדרכה על השימוש במערכות האלה.
החוזה בו זכתה אלביט הוא בסכום של כ-55 מיליון דולר לאספקת מערכת רב שכבתית ReDrone נגד כלי טיס בלתי מאוישים (C-UAS) להולנד. החוזה יבוצע על פני תקופה של ארבע שנים. במסגרת החוזה, אלביט מערכות תספק מספר קונפיגורציות ניידות, נייחות ופרוסות של מערכת ה- ReDrone C-UAS האחודה בשילוב חבילת תמיכה לוגיסטית והדרכה.

פתרון ה – ReDrone מורכב משילוב מגוון מערכות גילוי וחסימה של אלביט מערכות: מכ"מ ה DAiR בעל יכולות מתקדמות, חיישנים לגילוי אותות תקשורת (SIGINT) ומערכת אלקטרו-אופטית מתקדמת COAPS-L אשר יחד מספקים תמונה אווירית משולבת אחודה, יכולות תקיפה אלקטרונית מתקדמות, והכל בשליטה מלאה באמצעות אפליקציית שו"ב (C2) אחודה.
פתרון ה-ReDrone מספק פונקציונליות מעבר לחיישנים האקטיביים והפאסיביים הנפוצים, המאפשרת לאתר ולזהות ריבוי מטרות בו-זמנית בתוך האזור המאובטח. ה-ReDrone מאתר, מזהה, מאכן, עוקב ומנטרל כלי טיס בלתי מאוישים עוינים ביום ובלילה, בסביבה עירונית ובשטח פתוח ובמגוון תנאי מזג אוויר.
אורן סבג, מנכ"ל אלביט מערכות מודיעין ול"א: "האיום המתפתח של רחפנים ומל"טים יוצר ביקוש הולך וגובר לפתרונות הC-UAS - שלנו. בהתבסס על הטכנולוגיות המתקדמות של המכ"מ, הסיגינט (מודיעין אותות תקשורת), הל"א והאלקטרו-אופטיקה שלנו, פיתחנו פתרון מתקדם העונה על הצורך של לקוחותינו. אנו גאים מאוד שנבחרנו על ידי הולנד לספק פתרון זה ולחזק עוד יותר את השותפות ארוכת השנים שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמעט כל יום עיסקה, והמנייה ?
    אורח 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע המנייה עם כל העיסקאות(כן ירבו) בקושי מזדחלת ? ממישהו יכול להסביר ?
    סגור