השוק

אחרי דו"חות הפועלים, זה מה שחושבים האנליסטים על הבנק

בבית ההשקעות IBI כותבים היום ללקוחות שלהם כי גם אם הרוח הגבית מעליית הריבית והאינפלציה ממצה את עצמה, בתשואת דיווידנד של 7% הרי שמניית הפועלים יכולה לייצר רווחים של 27%
ניצן כהן | 
דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים (צילום יחצ גדי דגון)
המערכת הבנקאית סיימה לדווח על תוצאות הרבעון השני של השנה וזה אומר שמגיע הרגע של האנליסטים להגיב. האנליסט לירן לובלין מבית ההשקעות IBI כותב היום ללקוחות הבית כי הדו"ח של פועלים טוב מאוד והפוטנציאל של המניה הוא להניב תשואה של 27% וזה גוזר המלצת 'תשואת יתר' על השוק.
"הדוח של הפועלים הוא דוח טוב מאוד ומעל לצפי המוקדם שלנו" כותב לובלין "במבט קדימה אין לנו ספק שהמשך השנה תמשיך להיות טובה והבנק יציג תוצאות מצוינות – אך בנקודת הזמן הנוכחית אנו סבורים כי הרוח הגבית שהעניקה עליית הריבית והאינפלציה לצמיחת הרווחיות של הבנק הגיעה למיצוי.
"אז למה אנחנו סבורים שזה לא בהכרח רע? הסיכון העיקרי ממשיך להיות הרגולציה ואין ספק שהרווחיות העודפת של הבנקים מושכת אש. הגידול בהפרשות והתכווצות הרווחיות עשויים להיות אלו שיקררו מעט את האש סביב הנושא. בצד התמחור, גם הנורמאלי החדש שלהערכתנו יתבטא בתשואה דו ספרתית  נמוכה-בינונית כשבנק פועלים נסחר ב-0.9 על ההון ומייצר תשואת דיבידנד של 7% הוא בהחלט אטרקטיבי מאוד.
"אנו שומרים על מחיר יעד של 41 שקל למניה המשקף אפסייד של 27% למחיר המניה הבוקר ועל המלצת 'תשואת יתר' למניית בנק הפועלים" הוא מסיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה