השוק

דו"חות טובים לטבע: המניה מזנקת ב-5% במסחר המוקדם

טבע סיימה את הרבעון השני של השנה עם הכנסות של 3.9 מיליארד דולר והפסד של 77 סנט למניה; תזרים המזומנים של החברה הסתכם ב-632 מיליון דולר; המניה מזנקת במסחר במוקשם בניו יורק ב-5%
ניצן כהן | 
ריצ'רד פרנסיס, נשיא ומנכ"ל טבע (צילום vecteezy, אלעד מלכה, אייל תגר)
טבע פרסמה את הדו"חות לרבעון השני של השנה שהיו טובים. הכנסות החברה ברבעון השני של השנה הסתכמו ב-3.9 מיליארד דולר. ההפסדים של החברה הסתכמו ב-77 סנט למניה. הנתון החשוב ביותר בדו"חות של טבע הוא תזרים המזומנים החופשי שהסתכם ב-632 מיליון דולר.
טבע העלתה את התחזיות לשנת 2023 כולה כשכעת היא מעריכה שההכנסות השנה יסתכמו ב-15 עד 15.4 מיליארד דולר בעוד תחזית הקודמת של החברה צפתה הכנסות שנתיות של 14.8 עד 15.4 מיליארד דולר.
בתגובה לדו"חות המניה עולה במסחר המוקדם בניו יורק ב-5% לרמה של 8.76 דולר שמשקפים לטבע שווי חברה של 9.55 מיליארד דולר. מניית טבע איבדה מתחילת השנה כ-17% לאחר שבתחילת השנה נסחרה סביב ה-10 דולר למניה ואתמול סגרה המניה ברמה של 8.29 דולר. כעת, כאמור נסחרת המניה ברמה של 8.76 דולר.
ריצ'רד פרנסיס, נשיא ומנכ"ל טבע אמר לאחר פרסום דוחות החברה כי: "טבע המשיכה לספק תוצאות יציבות ברבעון זה, עם הכנסות של 3.9 מיליארד דולר ארה"ב, עליה של 4% במונחי מטבע מקומי בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, וכן עליה של 3.1 נקודות אחוז בשולי הרווח הגולמי non-GAAP בהשוואה לרבעון הקודם.
"ביצועי מנועי הצמיחה שלנו ממשיכים לבסס את אסטרטגיית הצמיחה שלנו, ובעיקרם, צמיחה חזקה שלAUSTEDO®  , ההשקה מוצלחת של UZEDY™ תרופת המקור החדשה שלנו, וכן הגידול בהכנסות מגנריקה במונחי מטבע מקומיים. לאור ביצועים טובים אלה, אנו מעלים מעט את נקודת האמצע של תחזית ההכנסות שלנו לשנת 2023 ומאשררים את יתר רכיבי התחזית.
"אנו נחושים להמשיך להוציא אל הפועל את אסטרטגיית הצמיחה שלנו, וממשיכים להתמקד בקידום צבר המוצרים האינובטיביים הנמצאים בשלב מתקדם, וכן בפיתוח צבר המוצרים הנמצאים בשלב מוקדם, באופן אורגני והן באמצעות שיתופי פעולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה