השוק

ענקית הסייבר הודיעה על גיוס של כ-24 מיליון דולר

Cyble גייסה 24 מיליון דולר מסדרה B כדי להמשיך ולקדם את פתרונות מודיעין האיומים מבוססי הבינה המלאכותית שלה

מערכת ice | 
סייבל (צילום יחצ)
חברת Cyble הספקית בעלת שיעור הצמיחה הגדול ביותר לפתרונות מודיעין על איומים המשלבת אבטחת סייבר ובינה מלאכותית לפיתוח של פתרונות מודרניים להתמודדות עם מודיעין על איומים  הודיעה על הזרמת הון בסך 24 מיליון דולר באמצעות מימון מסדרה B. 
סבב המימון, בראשות Blackbird Ventures ו-King River Capital ובהשתתפות Spider Capital, January Capital, Summit Peak Ventures ואחרים, יאפשר להמשיך ולהוציא לפועל את מפת הדרכים הטכנית של Cyble, במיוחד בשיפור פתרונות האבטחה המונעים על ידי בינה מלאכותית וקידום התרחבותה הגלובלית.
המשקיע החוזר, טום האמפרי מ-Blackbird Ventures, אמר: "נדהמנו להיות עדים לצמיחה המדהימה של Cyble. החברה הכפילה את מספר חברי הצוות שלה תוך שנה אחת בלבד, בסיס הלקוחות שלה התרחב כמעט פי ארבעה, וטביעת הרגל שלה מתרחבת למזרח התיכון, לאירופה ולאמריקה הלטינית. בינו ומניש התגלו כמנהיגי אמת והקימו סביבם צוות מנהיגות חזק".
מאניש צ'אצ'דה, קצין אבטחה ומייסד שותף של Cyble, הוסיף, "הפלישה הרוסית לאוקראינה הביאה לעלייה בלוחמת הסייבר העולמית והדגישה את הצורך המכריע של חברות להגביר את אמצעי האבטחה שלהן ולנטר את הפעילויות ב-Dark Web. מודיעין האיומים חשוב כיום יותר מתמיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה