השוק

זוז פאואר בדרך לנאסד"ק ותחילת מסחר בארצות הברית

החברה, שמפתחת מערכת אגירת אנרגיה קינטית וטעינה אולטרה-מהירה של כלי רכב חשמלי, הודיעה כי תתמזג לספאק בנאסד״ק לפי שווי מוסכם של 60 מיליון דולר במועד המיזוג, בעסקה המשקפת לחברה שווי מוסכם של עד 100 מיליון דולר
מערכת ice |  1
וול סטריט (צילום shutterstock)
זוז פאוור, שמפתחת מערכת אגירת אנרגיה קינטית וטעינה אולטרה-מהירה של כלי רכב חשמלי, מתניעה מהלך אסטרטגי שצפוי להוביל אותה לנאסד"ק ותחילת מסחר בארה"ב, שוק יעד עיקרי לחברה, תוך כדי גיוס הון ושת"פ שיסייע לחדירה לשוק הסיני. 
החברה מודיעה כי תתמזג לספאק בנאסד״ק לפי שווי מוסכם של 60 מיליון דולר במועד המיזוג, בעסקה המשקפת לחברה שווי מוסכם של עד 100 מיליון דולר כתלות בעמידה ביעדים בשנים הקרובות. השווי המשוקף לזוז פאוור בעסקת המיזוג גבוה משמעותית משווי החברה כיום בתל אביב, העסקה צפויה להיסגר כבר ברבעון הרביעי של שנת 2023. ההכרזה של החברה על המהלך הקפיץ את המנייה ב-19%. 

בעלי השליטה בספאק, keyarch, הם מייסדי חברת השקעות מהונג קונג אשר להם יכולת מוכחת בשוק הסיני, הבנה של ייחודיות הפתרון של זוז פאוור וכוונה לסייע לחדירה לשוק הסיני. מטרת הספאק היא צירוף עסקים, בין היתר באמצעות מיזוג, רכישת נכסים, החלפת מניות וכו', בתוך פרק זמן נתון. חברת הספאק בסימול (KYCH) נסחרת בנאסד"ק. 
התנאי להשלמת המיזוג, הוא גיוס הון של מינימום כ- 10 מיליון דולר נטו לקופת החברה לטובת המשך צמיחת פעילותה העסקית ובהתאם לתוכנית האסטרטגית של החברה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עתיד ורוד
    מבין 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה צפויה להגיע לשווי גבוה מאוד !!
    סגור