השוק
גאווה כחול-לבן: הביוטי-טק הישראלי מזנק ב-40% בנאסד"ק
עשרה ימים לאחר שחברת הביוטי-טק אודיטי הפכה לציבורית, המניה שלה ממשיכה לפרוח. במהלך עשרת הימים מנייתה עלתה ב-40% לשיא של 54.20 דולר למניה
לפני עשרה ימים חברת ביוטי-טק אמריקנית-ישראלית פתחה את המסחר בוול סטריט ומאז היא עושה פלאים. חברת אודיטי (Oddity), חברת האם של מותג האיפור IL-MAKIAGE, ביצעה הנפקה ראשונה לציבור (דבר חריג בתקופה זו) והחלה להיסחר בנאסד"ק.
לפי N12 בהנפקה נמכרו 12.1 מיליון מניות של החברה במחיר של 35 דולר למניה - שווי שוק של כשני מיליארד דולר. בסוף ההנפקה גייסה החברה כ-424 מיליון דולר, ומנייתה עלתה ב-40% בימים הראשונים והגיעה לשיא של 54.20 דולר למניה. כאמור, בתקופה זו של אי יציבות כלכלית, הנפקה מעין זו נחשבת לחריגה עם זאת, ההצלחה של אודיטי אולי מעידה על התעוררות מחודשת, בפרט כי החברה עוסקת בתחום הבינה המלאכותית.
עוד ב-
נסביר כי החברה פיתחה פלטפורמה טכנולוגית בתחום ה-DTC שמגדירה מחדש את שוק הביוטי והוולנס העולמי, ולצד היותה חברת האם של IL MAKIAGE היא גם בבעלות חברת SpoiledChild. החברה מפתחת טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית אשר מחברת בין צרכנים לבין מוצרי ביוטי ו-wellness, ע"י אבחנה והתאמה פרסונלית אונליין. לחברה למעלה מ-40 מיליון משתמשים בפלטפורמה המקוונת שלה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה