השוק

באבלס פורצת לשוק הבינלאומי: ההסכם החדש בארה"ב נחשף

חברת באבלס הישראלית פורצת לשוק הבינלאומי עם אתר מותג הפרימיוםVino  Roberto. זה ההסכם המסקרן
מערכת ice | 
יודי לזר (צילום הדס טייטכל, shutterstock)
חברת באבלס הישראלית פורצת לשוק הבינלאומי עם אתר מותג הפרימיוםVino  Roberto. מזה כשנה וחצי מפעילה באבלס את האתר של Roberto Vino בישראל. התרחבות שיתוף הפעולה גם לשוק הבינלאומי מגיעה עקב הצלחת האתר בשוק הישראלי ומתוך רצון של חברת רימייל, בעלת המותג, להרחיב את הפעילות המשותפת גם למדינות נוספות. החברה בחרה למקד את המאמץ הראשוני בשוק האמריקאי, לנוכח גודל השוק האמריקאי בתחום האופנה ומחירי המכירה הגבוהים של מוצרי אופנה ממותגים. 
על פי סקרים שבוצעו על ידי צדדים שלישיים שוק מכירות האופנה אונליין בארה"ב בשנת 2022 נאמד בכ-207 מיליארד דולר ארה"ב והוא צפוי לגדול לשיעורים של כ-300 מיליארד דולר ארה"ב בשנת 2027. מכירות האונליין בתחומי האופנה מהוות כ-% 21.43  מכלל מכירות האונליין בארה"ב.
חברת ריימל התקשרה בהסכמי הפצה של מוצרי Roberto Vino בלמעלה מ 100 חנויות פיזיות בארה"ב, כאשר מכירת המוצרים אונליין תתבצע באמצעות אתר החברה. הצגת המוצרים בחנויות הפיזיות, מהווה חלק מאסטרטגיית החברה, לפרסום וחשיפת המותג והמוצרים לרוכשים. 
בכוונת באבלס לעשות שימוש באסטרטגיות שיווק המיושמות על ידה כיום, של שיווק מוצרים אונליין, תוך שימוש בטכנולוגיה שפותחה על ידי החברה לרבות אוטומציות לפרסום ממוקד לקהלי יעד מוגדרים, מתן מענה באמצעות בוטים אוטומטיים, פרסום תכנים מקוריים ברשתות החברתיות (Facebook, Instegram, Tik Tok) ותוך שילוב משפיענים המציגים את המוצרים ברשתות החברתיות ובארועים פרסומיים וכן שימוש בתוכן ממומן בשירותי החיפוש של  Google וברשת החברתית של Facebook בכדי לייצור תנועה משמעותית באתר.
בהמשך מתכוונת החברה להפיץ מוצרי אופנה של מותגים נוספים המיועדים לקהל יעד של מבוגרים, בני נוער וילדים, בשווקים הבינלאומיים וכן מוצרים נוספים תוך מתן דגש על שווקים בינלאומיים גדולים בהיקפם הכלכלי וברמת רווחיות גבוהה.
בכוונת באבלס לשלב באתר טכנולוגיית בינה מלאכותית אותה פיתחה, אשר תוכל לזהות מוצרים אשר עשויים להיות רלבנטיים לרוכש הפוטנציאלי, בהתחשב בין היתר בהתחשב בהיסטורית הגלישה של המשתמש באתר, רכישות קודמות והיקפן, מאפייני ביגוד קודמים שרכש, מועדים בהם בוצעו רכישות, מדינת הרוכש הפוטנציאלי, מאפיינים אישיים שימלא באתר ועוד. 
באבלס שהונפקה בשנת 2022 בבורסה בתל אביב, יבואנית המובילה של מותגי פרימיום לילדים, בעלת פלטפורמה טכנולוגית וכלים דיגיטליים לשיווק מקוון של מותגי פרמיום לילדים וכן למבוגרים. במסגרת פעילות הילדים באבלס הינה יבואן רשמי של מותגים כגון:HUGO BOSS, KENZO, REPLAY, Timberland , וכן בעלת רשת של 17 חנויות פיזיות במודל זכיינות וכ-80 נקודות מכירה בסיטונאות. לפני כחודש החברה הודיעה על התרחבות גם לשוק הנשים במסגרת הסכם זיכיון שנחתם עם המותגים Vino Roberto ו-W-jeans.
בנוסף לפעילותה הקמעונאית והסיטונאית במותגי פרמיום בינלאומיים לילדים, לבאבלס מגזר פעילות נוסף תחת השם "Brand New Commerce" ולפיו היא מתקשרת בהסכמי שותפויות עם בעלי זכויות במותגי פרמיום במגוון תחומים ולכלל הקהלים להקמת שותפות ייעודית לביצוע פעילות מקוונת של המותג באופן שבאבלס הופכת להיות שותפה מלאה במותג. לאחרונה השיקה באבאלס את אתר A- List אתר אינטרנט שמוכר את כל מותגי הקבוצה כ-Market Place ייחודי כולל פיתוח של אופטימיזציה וסנכרון מערכות המלאים של כלל הקבוצה ושותפיה תוך שימוש בכלים טכנולוגים מתקדמים.
״שיתוף הפעולה הזה מגיע בעקבות שיתוף הפעולה המוצלח שלנו בפיתוח ותפעול אתר רימייל בשוק המקומי. אנחנו מודים לחברת רימייל על האמון ושמחים לצעוד יחד עוד צעד משמעותי ולהתחיל לפתח אתרים גם עבור מותגים בעולם״. השוק הבינלאומי וספציפית האמריקאי הוא עולם ומלואו וקרקע פוריה עבור הטכנולוגיות של החברה ושיטות העבודה שלנו הוסיף יודי לזר."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה