השוק

אנליסט טכני בכיר: העליות בוול סטריט ימשכו בחודשים הקרובים

הארי ואלד, האנליסט הטכני של אופנהיימר, מעריך שהעליות בנאסד"ק ימשיכו גם בחודשים הקרובים וצריך להתחיל לבדוק את המניות הקטנות שמגיבות מאוחר יותר למהלכי עליות
ניצן כהן |  1
בורסה (צילום vecteezy)
הארי ואלד, האנליסט הטכני של אופנהיימר מעריך שהעליות בוול סטריט ימשיכו בחודשים הקרובים תוך שהוא מעריך שעיקר העליות יתרכזו בנאסד"ק. ואלד מציע להתחיל להסתכל על המניות הקטנות יותר שבד"כ מגיבות באיחור יחסית למהלכי עליות בשווקים.
"עונת הדוחות הקרובה מציבה רף ציפיות גבוה יחסית להמשך הראלי של החודשים האחרונים. בהתחשב בהתנהגות השוק במהלכי עליות של העבר, של שנות ה-60 ושנות ה-90, ניתן לצפות להמשך עליות ארוכות הטווח. כפי שניתן לראות מנתונים של מחזורים שוריים קודמים, מהלך העליות הנוכחי, שהחל בסוף 2022 הנו גם קצר יחסית, וגם הפגין עוצמת מתונה ביחס לעבר" כותב ואלד.
בהסתכלות על מחזורי העבר, מציין ואלד כי מדד ה S&P500 נוטה להפגין ביצועי יתר דווקא בתוך מגמת עליה ברורה ומוכחת, כאשר המדד נסחר מעל 10% מהממוצע הנע ל-200 יום. בתקופות אלה, המדד מפגין היסטורית תשואה חיובית של 11% גם בשנה לאחר מכן, ובכך צופה האסטרטג הטכני המשך מגמה חיובית גם בחודשים הקרובים, על אף התנודתיות שמאפיינת את חודשי הקיץ.
ארי ואלד ממשיך להמליץ על מניות ה-Large-Cap באפיקי צמיחה, במיוחד במדד ה-NASDAQ-100, וממשיך להזהיר מאפיקים דפנסיביים בעלי תנודתיות נמוכה. "יחד עם זאת, צריך לבחון את ההשקעה באפיקי 'צמיחה' גם בקרב מניות Small-Cap. אפיק השקעה זה עדיין נמצא בפיגור אחרי מדד הנאסד"ק, אך מציג ביצועי יתר עקביים לעומת מדד ה S&P500  הכללי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משוגעים
    האמיתי 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומהרציתם שיגידו חזירי הבר על הבועה
    סגור