השוק

בעלי נמל חיפה מוכר 90% מאחזקתו הפרטית בשתי חברות בת

בית השקעות אמריקני בשם ביין קפיטל הגיע להסכמות עם קבוצת אדאני וירכוש 90% מהחברות אדאני קפיטל ואדאני דיור (Adani Housing). עסקה זו תזכה את משפחת אדאני באקזיט מההשקעות שלה בחברות הללו
מערכת ice | 
גאוטם אדאני (צילום ויקיפדיה, pexels)
בעלי נמל חיפה, גואטם אדאני, מוכר את ההשקעה שלו בחברות בארה"ב. לפי דיווח חדש של רויטרס, בית השקעות אמריקני בשם ביין קפיטל (Bain Capital) הגיע להסכמות עם קבוצת אדאני וירכוש 90% מהחברות הבנות אדאני קפיטל ואדאני דיור (Adani Housing). עסקה זו תזכה את משפחת אדאני באקזיט מההשקעות שלה בחברות הללו.
לצד זאת, גואטם, אחד האנשים העשירים בעולם, עדיין יחזיק ב-10% מאדאני קפיטל וימשיך לכהן במנכ"ל והמנהל שלה בפועל. החברה היא זרוע חוץ בנקאית של קבוצת אדאני, שהחל לפעול ולהלוות בשנת 2017. בית ההשקעות ביין צפוי לשלם תמורתה כ-120 מיליון דולר, ו-50 מיליון דולר נזילים נוספים בצורה של אגרות חוב בלתי ניתנות להמרה.
העסקה המדוברת עתידה להיחתם ברבעון הרביעי של השנה והיא עתידה לסייע לאדאני קפיטל להתייצב בתור חברה עצמאית כדי שתוכל להרחיב את העיסוק שלה בהלוואות. אדאני הגיב על הידיעה ואמר: "אני שמח מכך שמשקיע נהדר כמו ביין נכנס לתמונה ויעזור לעסק לצמוח מכאן והלאה". 
נזכיר כי לא מדובר בעסקה היחידה שאדאני עשה לאחרונה. לפני מספר חודשים פורסם דוח של מכון המחקר הינדנבורג שהאשים את קבוצת אדאני בכך שהטעתה את המשקיעים שלה והביאה להפסדי מיליארדים. הדוח הקשוח הביא להפסדי ענק עבור הקבוצה, אך מאז זו הצליחה להרוויח בחזרה כ-50 מיליארד דולר ואף הצליחה להשיג מימון מחברות אמריקניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה