השוק

ראול סרוגו נגד השבתת המשק: "תעצרו הכל עכשיו, לא לשיסוי"

הפצרתו של סרוגו מגיעה על רקע איומים מצד ההסתדרות לפעול אם פשרה לא תימצא עד אחרי הצהריים, והקריאות של מחאת ההייטק ופורום העסקים להשבית את המשק
מערכת ice | 
ראול סרוגו, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ (צילום יחצ, pixabay)
ראול סרוגו, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, יצא היום (ראשון) נגד הקריאות להשבתת המשק אם הצעת החוק לצמצום עילת הסבירות תעבור, וקרא לקואליציה והאופוזיציה להתכנס ולהגיע כמה שיותר מהר לפשרה. 
הפצרתו של סרוגו מגיעה על רקע איומים מצד ההסתדרות לפעול אם פשרה לא תימצא עד אחרי הצהריים וקריאות של מחאת ההייטק ופורום העסקים להשבית את המשק. 
"אני קורא לראש הממשלה נתניהו ולראשי האופוזיציה – לפיד וגנץ: תעצרו הכל עכשיו. תיפגשו מיד בעצמכם, ללא מתווכחים ותגיעו לפשרה הולמת. תצילו את עם ישראל ברגע הקשה בו אנחנו נמצאים", אמר סרוגו. 
סרוגו מדגיש, כי לדעתו על המגזר העסקי להיות גורם מפשר ולא לנקוט עמדה ולקחת צד בוויכוח בין המחנות: "התאחדות הקבלנים בוני הארץ סבורה שזו העת להרגעה ולא למלחמות. אנחנו צריכים להיות המבוגר האחראי ולא להציב אקדח לרקה. כתפיסת עולם, אני נגד שביתות והשבתות שעלולות להשיג בדיוק את ההפך. התאחדות הקבלנים בוני הארץ קוראת היום להרגעת הרוחות ולקריאה לפיוס והסכמה ובשום אופן לא להשבתה ולשיסוי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה