השוק

הום ביוגז הופכת לישראלית הראשונה בבורסה שתוגדר כתאגיד B עולמי

הום ביוגז - מכריזה על מעברה לתאגיד B Certified, תאגיד עליו נמנות חברות המחויבות לקיימות סביבתית ואחריות חברתית "מעמד מרגש מאוד עבורנו, שמסמל את ההכרה הבינלאומית באימפקט של הום ביוגז"

מערכת ice | 
אושיק אפרתי, מנכ"ל הום ביוגז (צילום נוי עינב, הום ביוגז)
הום ביוגז מכריזה בגאווה על מעברה לתאגיד B Certified, תאגיד עליו נמנות חברות המחויבות לקיימות סביבתית ואחריות חברתית. כמי שנמנית כעת כתאגיד B, תמשיך הום ביוגז לפתח פתרונות חדשניים המפחיתים את טביעות הרגל הסביבתיות ומשפרים את איכות החיים, תוך הפחתת פליטת גזי חממה.
הום ביוגז זכתה למעמד זה לאחר שעמדה בסטנדרטים המחמירים ביותר של ביצועים חברתיים וסביבתיים, אחריות ושקיפות. עם הפיכתה לתאגיד B, מצטרפת הום ביוגז לרשת בינלאומית של עסקים המחויבים להשתמש בפעילות שלהם ככוח להשפעה ולהובלת שינוי חיובי וטוב לעולם בר-קיימא יותר.
בבחירתה זו, העניקה הום ביוגז עדיפות לקיימות סביבתית ע"י פיתוח מערכות ביוגז זולות ונגישות לשימוש מגורים ומסחרי.
לדברי אושיק אפרתי, מנכ"ל הום ביוגז: "העמידה של הום ביוגז בתנאי הסף הגבוהים שנדרשים לצורך הסמכה מאת corporation B הוא לא דבר של מה בכך ומעמד מרגש מאוד עבורנו, שמסמל את ההכרה הבינלאומית באימפקט של הום ביוגז.
הכוח המניע מאחורי החברה הוא ביכולת שלה לקדם את עולם הטיפול בפסולת באמצעות פתרונות ברי קיימא, ואת מחויבותה לקיימות, אחריות חברתית וממשל תאגידי תקין. בעצם הצטרפותנו לקהילת B Corp, אנו מיישרים קו עם עסקים גלובליים מובילים המניעים שינוי סביבתי וחברתי לטובת עולם טוב יותר ומודל עסקי בר קיימא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה