השוק

דלתא במהלך מטורף: תקים מרלו"ג אוטומטי בהשקעת כ-220 מיליון שקל

לאור גידול משמעותי בהיקף הפעילות, דלתא,  מרחיבה את עסקיה בפארק העסקים החכם של קיסריה ומוסיפה מרלו"ג משוכלל נוסף למרכז הלוגיסטי ומבנה המשרדים של הקונצרן בפארק בהשקעה של מעלה 220 מיליון שקל
מערכת ice | 
המרלוג של דלתא (צילום טרימדיה)
לאור גידול משמעותי בהיקף הפעילות, דלתא, החברה המובילה בישראל בתחום הלבשת בית והלבשה תחתונה, מרחיבה את עסקיה בפארק העסקים החכם של קיסריה ומוסיפה מרלו"ג משוכלל נוסף למרכז הלוגיסטי ומבנה המשרדים של הקונצרן בפארק. 
את המרלו"ג האוטומטי החדש שגובהו יהיה כ-34 מטרים והוא ישתרע על פני שטח של כ-17,000 מ"ר תקים החברה לנכסי קיסריה בהשקעה של מעל ל-100 מיליון שקל ובהתאמה מלאה לצרכיה הייחודיים של דלתא. 
דלתא צפויה להשקיע מעל ל-120 מיליון שקלים נוספים בהתקנת מערכות אוטומציה, מידוף וניהול מלאי מהמתקדמות בתעשיית האופנה העולמית. המרלו"ג יאפשר אחסנה של כ-10 מיליון פריטים והוא יתמוך ויספק מענה לצמיחה העתידית של החברה. החברה לנכסי קיסריה צפויה להשלים את תהליך הבנייה בעוד כשנתיים. לפי ההסכם עליו חתמו החברות, דלתא תשכור את המרלו"ג לתקופה של 25 שנים. 
באירוע הנחת אבן הפינה למרלו"ג החדש שנערך בסוף השבוע (חמישי, 13.7.23) נכחו ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים בע"מ, יוסי חג'ג', משנה למנכ"ל, ערן גלבוע, סמנכ"ל לוגיסטיקה, מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה, רן אלישע, סמנכ"ל החברה לנכסי קיסריה ושאולי אלסברג, סמנכ"ל הנדסה, ומנהלים בכירים נוספים של החברות השותפות לפרויקט.
במהלך הטקס החגיגי הודה כרסנטי להנהלת דלתא על הבחירה להמשיך לצמוח בתוך הפארק החכם של קיסריה וציין: "הבחירה של דלתא, שהתחילה בקטן אבל עם חלום ענק אי שם לפני כמעט 5 עשורים והיום מוצריה משווקים במדינות רבות בעולם, להקים את המרלו"ג החדשני הנוסף שלה בפארק העסקים קיסריה היא ללא ספק הבעת אמון ביכולות ובאיכות, בניסיון הרב ובהתמחות הייחודית של החברה לנכסי קיסריה בהקמה יעילה של מבנים בהתאמה מלאה (Tailor Made)." 
ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים, ציינה: "החברה מממשת את אסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות, במותגי הליבה, לצד גידול משמעותי בהיקף הפעילות עם הבאתו של המותג המוביל בעולם בתחום ההלבשה התחתונה Victoria's Secret, השקת מותג בגדי הספורט Panta Rei, אשר הביא בשורה בתחום היוגה והפילאטיס ועד ההשקה הצפויה של מותג האווירה והטיפוח Bath & Body Works. הקמת המרלו"ג החדש שמטרתו לתמוך ולתת מענה לצמיחת החברה, מביאה את הבשורה עם הקמת מערך לוגיסטי מהמתקדמים בעולם לתפעול סינרגטי ויעיל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה