השוק

עובדי בנק ישראל זועמים על ההנהלה: "אסור שזה יקרה"

עובדים בבנק ישראל זעמו בעקבות אירוע שהתקיים השבוע בהפרדה מגדרית בתחומי הבנק, שיועד לקהילה החרדית: "זה לא היה מעולם עד היום וגם לא יהיה כאן בעתיד ואסור שיקרה"
מערכת ice |  2
בנק ישראל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
עובדים בבנק ישראל זעמו בעקבות אירוע שהתקיים שלשום (רביעי) בהפרדה מגדרית בתחומי הבנק, שיועד לקהילה החרדית. האירוע היה במסגרת קורס לציבור החרדי מטעם ארגון "מסילה", שעסק ב"כלכלה נבונה".
ב-YNET פורסם כי האירוע כאמור היה בהפרדה מלאה בין גברים לנשים, כאשר 100 מהם השתתפו בקורס. במרכז הלובי המרכזי של הבנק הוצבה מחיצת עץ גבוהה בין המושבים של הגברים והנשים בקורס, מה שעורר כאמור את זעמם של חלק מעובדי הבנק.
אותם עובדים פנו ישירות בצורה דחופה למנכ"לית בנק ישראל, שולמית גרי, בבקשה להסיר את המחיצה ולא לעשות הפרדה מגדרית בתחומי הבנק המרכזי בישראל, כך על פי הדיווח ב-YNET. בסופו של דבר, המחיצה אכן הוסרה, אך אכן היה סיור לימודי בתוך תחומי הבנק בהפרדה מגדרית.
עובד ותיק בבנק ישראל אמר ל-ynet: "הפרדת גברים ונשים בתחומי בנק ישראל לא תהיה. זה גרוע שבעתיים שדבר כזה מתקיים בבנק המרכזי, גוף עצמאי נייטרלי. זה לא היה מעולם עד היום וגם לא יהיה כאן בעתיד ואסור שיקרה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גם שהם רוצים להשתלב בשוק העבודה אתם מקשים ומלכלכים
    עבודה 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנו להם להשתלב בשקט ותכבדו את הדרך שלהם
    סגור
  • 1.
    תלמדו לכבד את האוכלוסיות השונות
    דמוקרטיה 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם זה היה קורס של ערבים בהפרדה אף אחד לא היה מצייץ
    סגור