השוק

רפאל במלחמה פנימית: המכתב נגד הרפורמה גורם לסערה

עובדי רפאל שלחו להנהלת החברה תחת הכותרת "הודעה בעקבות צעדי החקיקה האנטי דמוקרטית של הממשלה", כאשר עובדים נוספים בתוך רפאל התנגדו למכתב נגד הרפורמה במכתב משלהם: "מאמצים חוזרים ונשנים של אותה קבוצה להתסיס את השטח ולהכניס את המאבקים פנימה. הם מגדילים לעשות ומזדהים בתקשורת כקומץ שמייצג את כלל עובדי רפאל, תוך נקיטת עמדה פוליטית. חלקנו הגדול תומך בממשלה, וחלקנו כלל לא מביע את דעותיו"
מערכת ice |  5
רפאל בבית המשפט (צילום יונתן סינדל פלאש90)
אחרי שהכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת החוק לצמצום עילת הסבירות, עובדי רפאל שלחו מכתב אמש (שלישי) להנהלת החברה תחת הכותרת "הודעה בעקבות צעדי החקיקה האנטי דמוקרטית של הממשלה", בו קראו להנהלה להעביר מסר לשר הביטחון יואב גלנט והממשלה לעצור את מיד ולאלתר את המשך הרפורמה המשפטית, אותה כינו "פגיעה אנושה בדמוקרטיה בישראל". עם זאת, מסתבר שיש בתוך רפאל גם עובדים שמתנגדים לאותו מכתב נגד הרפורמה, כאשר את מכתבם חשף כעת מגיש 'הפטריוטים' בערוץ עכשיו 14, ינון מגל.
בציוץ שהעלה מגל לחשבון הטוויטר שלו נכתב כך: "עובדי רפאל נגד מכתב קודם של עובדים נגד הרפורמה: "אנחנו רואים מאמצים חוזרים ונשנים של אותה קבוצה להתסיס את השטח ולהכניס את המאבקים פנימה. הם מגדילים לעשות ומזדהים בתקשורת כקומץ שמייצג את כלל עובדי רפאל, תוך נקיטת עמדה פוליטית. חלקנו הגדול תומך בממשלה, וחלקנו כלל לא מביע את דעותיו. אבל כולנו מעוניינים לקדם את משנתנו האידאולוגית מחוץ לשערי רפאל"".
 
כזכור, במכתב נגד הרפורמה נכתב: "אנו, עובדים ברפאל מושפעים מהליכי החקיקה המכוונים לשינוי סדרי המשטר ומשפט ומהווים פגיעה אנושה בדמוקרטיה בישראל", נאמר במכתב, שהופנה להנהלת החברה, המנכ"ל יואב הר-אבן והיו"ר יובל שטייניץ. "לכל עובד יש קו אדום מוסרי, שאם הממשלה תחצה אותו, הוא יפסיק לחוש שתרומתו לחברה מהווה תמיכה בציונות. עבור רבים הקו נמצא מעבר לפינה, ועבור אחרים - כבר נחצה. אנו קוראים לממשלה לעצור לאלתר את שינוי המשטר ומבקשים מהנהלת החברה להעביר את המסר לשר הביטחון ולממשלה".

המכתב מגיע על רקע "יום השיבוש" שפתחו בו ארגוני המחאה נגד הרפורמה, עם חסימות כבישים ראשיים והפגנות ברחבי הארץ בתגובה לעבירת החקיקה. מאז הבוקר של שלישי, עשרות נעצרו ועימותים פרצו במספר מוקדים בין מפגינים ושוטרים.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עושים הצגות ורעש, חננות
    שמשמ 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עושים הצגות, אף אחד לא יעזוב את העבודה שם כי יש שם משכורות גבוהות + תנאים מצויינים
    סגור
  • 4.
    איפה גלנט חסר העמוד שידרה. תתחיל להעיף אנשים
    ציוני 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במיוחד טייסים. הם חטשבים שהם עושים טובה לעם ישראל .בזכות היותם טייסים הם ניפחו את החזה הנפוח שלהם עשרות שנים.
    סגור
  • 3.
    אחיזת עיניים
    גוני 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההצגה שעושים מתנגדי הרפורה , היא אחיזת עיניים , הם מיעוט שעושה רעש , כאשר יש אגורה אחת בקופסא ,ומנענעים את הקופסא , האגורה הבודדה עושה הרבה רעש , וכאשר הקופסה מלאה במטבעות , כאשר מנענעים אותה , היא לא עושה רעש , וכל מי שעיניו בראשו מבין שהם מיעוט שאוהב להרעיש , לא יעסור להם , הרפורמה נוע תנוע , ולא קומץ של טייסים זקנים ומתוסכלים יכריע את המערכה , גם יור ההסתדרות לא קובע , הוא לא יגיד לי אם לשבות או לאוישנם רבים שהם הרוב שלא מסכימים לדעת המיעוט המרעיש
    סגור
  • 2.
    רק טיפשים לא מתנגדים
    אלי 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חולי שקרים עבריינים ודת.
    סגור
  • 1.
    מתנגד למכתב המזדהה עם הפרוגרס והפחדות (ל"ת)
    עובד ברפאל 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור