השוק

בנק מזרחי משיב אש לפועלים: מקזז יתרות חובה מהפלוס בחשבון

בנק מזרחי טפחות אינו נשאר מאחור והוא מגיב מהר וחזק להטבה שוברת השוק של בנק הפועלים; בנק מזרחי בנוסף להטבות עליהן הכריז לפני מספר ימים, משיק בשעה האחרונה הטבת קיזוז יתרות החובה מול הפלוס בחשבון
ניצן כהן | 
משה לארי מנכ"ל בנק מזרחי טפחות (צילום יחצ-אבשלום ששוני, shutterstock)
ואין כמו התחרות לעשות טוב לצרכן והנה, מספר שעות אחרי שבנק הפועלים הכריז על הטבה שוברת שוק, מזרחי חוזר ומכה כשבנוסף להטבות עליהן הכריז לפני מספר ימים הוא מכניס גם קיזוז יתרות חוב מהפלוס בחשבון.
אם כן, ההטבה החדשה של מזרחי-טפחות: 'קיזוז ריבית חובה', מצטרפת לשורת ההטבות שהבנק מציע, החל מתחילת יולי, שכוללות: ריבית זכות על העו"ש, הפחתת ריבית החובה וזיכוי מיוחד לבעלי משכנתאות. הבשורה המשמעותית במהלך המשלים של מזרחי-טפחות היא, שהטבה זו תינתן בנוסף להטבת ריבית הזכות על העו"ש.

משמעות הדברים היא, שלקוחות שהחשבון שלהם במהלך החודש נמצא מספר ימים בפלוס ומספר ימים במינוס, יזכו  גם בריבית על הפלוס – על-פי הקריטריונים שקבע הבנק (לקוחות פרטיים עם נכסים פיננסיים של עד 50 אלף שקל בחשבון, יקבלו ריבית בשיעור 2% על יתרות זכות בחשבון עד לסכום של 25 אלף שקל) ובנוסף, ייהנו מקיזוז בין יתרת הזכות ליתרת החובה בחשבון העו"ש, עד לסכום של 10,000 שקל. לקוחות אלו ירוויחו למעשה פעמיים: גם ריבית זכות על העו"ש וגם חיסכון בעלויות הריבית על יתרת החובה בעו"ש, עד לאפשרות שלא לשלם בכלל ריבית על יתרת החובה, עבור החודש השוטף.
עם פרסום ההטבה החדשה, מזרחי-טפחות יהיה הבנק היחיד שמציע גם ריבית זכות על העו"ש וגם אפשרות לקיזוז בין יתרות הזכות ליתרות החובה. כמו שאר ההטבות שהבנק יצא איתם בסוף השבוע שעבר, גם ההטבה החדשה תינתן אוטומטית ללקוחות הרלוונטיים, והיא תהיה בתוקף מתחילת חודש יולי ולמשך שנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה