השוק

חוששים שכל רגע יתחיל מיתון? זאת הנפקת החלומות שלך

סייברס וליו וילג' (Savers Value Village), רשת חנויות יד השנייה הגדולה בארצות הברית, השלימה בהצלחה רבה את ההנפקה הציבורית הראשונה שלה בוול סטריט ב-18 דולר למניה
מערכת ice | 
וול סטריט (צילום shutterstock)
סייברס וליו וילג' (Savers Value Village), רשת חנויות יד השנייה הגדולה בארצות הברית, השלימה את ההנפקה הציבורית הראשונה שלה בוול סטריט ב-18 דולר למניה. החברה מתכוננת להציע 22.29 מיליון מניות. מתוכן כ-18.75 מיליון יוצעו ישירות על ידי החברה, ואילו 3.54 מיליון הנותרים יוצעו על ידי קרנות המנוהלות על ידי קבוצת הפרייבט אקוויטי של חברת הניהול של ארס. ההנפקה של החברה תיסחר תחת הסמל "SVV". ההנפקה צפויה להסתיים ב-3 ביולי 2023, בכפוף לתנאי הסגירה הרגילים.
לחברה יש מודל עסקי ייחודי במיוחד, כאשר היא רוכשת את המוצרים שהיא מציעה מחנויות יד שנייה ללא מטרת רווח ומארגונים פילנתרופיים במחירים נמוכים, אותם היא מחדשת ואפילו מעבירה שיחזור מלא.

לגבי מצבה הפיננסי, נכון ל-1 באפריל 2023, סייברס וליו וילג' דיווחה על יתרת מזומנים של 93 מיליון דולר. עם זאת, ראוי לציין כי החברה נושאת גם בהתחייבות כוללת של 1.8 מיליארד דולר. בסך הכל, ההנפקה של סייברס וליו וילג' מייצרת באז משמעותי, והמשקיעים צופים בשקיקה להזדמנות להשקיע ברשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה