השוק

אורמת מתרחבת בניו זילנד: זה הפרויקט החדש של החברה

החברה חתמה על הסכם עם Eastland Generation Limited (EGL) לבניית תחנת כוח בעלת הספק של 50 מגה-וואט בניו זילנד. לאחר הפעלתה, התחנה החדשה תפעל תחת הסכם לרכישת חשמל במחיר קבוע (PPA) ותמכור 100% מהיקף הייצור ל-EGL במהלך השנים הראשונות לפעילות
מערכת ice | 
דורון בלשר, מנכ"ל אורמת (צילום ניר סלקמן)
אורמת טכנולוגיות מדווחת היום (שלישי) כי חתמה על הסכם עם Eastland Generation Limited (EGL) לבניית תחנת כוח בעלת הספק של 50 מגה-וואט בניו זילנד. EGL היא חברת בת של Eastland Group, חברת תשתיות אזורית. הסכם זה מחזק את נוכחותה של אורמת בשוק הצומח של ניו זילנד ואת צרכי החשמל הגדלים שלה, תוך קידום מאמצי הפחתת פליטות גזי החממה במדינה.
על פי תנאי ההסכם, אורמת תבנה, תחזיק ותפעיל את תחנת הכוח. לאחר הפעלתה, התחנה החדשה תפעל תחת הסכם לרכישת חשמל במחיר קבוע (PPA) ותמכור 100% מהיקף הייצור ל-EGL במהלך השנים הראשונות לפעילות. במסגרת הסכם הפיתוח עם EGL, אורמת העניקה לה אופציה לרכישת תחנת הכוח במחיר מוסכם בתקופה של שנתיים עד שלוש שנים לאחר ההפעלה המסחרית, בכפוף לתנאים מסוימים.
דורון בלשר, מנכ"ל אורמת: "ההסכם לשיתוף פעולה עם חברת EGL לפיתוח תחנת כוח בהיקף 50 מגה ואט בניו זילנד פותח בפנינו הזדמנויות חדשות. אנו עדים לביקוש גובר ומחירי אנרגיה אטרקטיביים באזור, כך שהתנאים תואמים לפורטפוליו האסטרטגי ויעדי הצמיחה שלנו. כשחקן גיאותרמי מוביל עם מומחיות בייצור והקמת פרויקטים, אנו מסוגלים לתרום לצמיחתו של שוק האנרגיה המקומי תוך תמיכה  במעבר לייצור חשמל נקי ובר קיימא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה