השוק

חברת רפאל ממשיכה להפתיע: חושפת לראשונה את הטילים הנדירים

חברת רפאל מערכות לחימה בעוד חשיפה מטורפת בסלון האוויר בפריז, הפעם של טיל  Sky Spear, דור 6 לטילי אוויר-אוויר לטווח ארוך
מערכת ice |  4
הנשקים של רפאל (צילום דוברות רפאל)
רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע"מ, המפתחת מערכות וטכנולוגיות אוויריות מהמובילות בעולם, חושפת היום (שלישי) בסלון האווירי בפריז את Sky Spear, דור 6 לטילי אוויר-אוויר לטווח ארוך.
Sky Spear הנו טיל אוויר-אוויר מתקדם מדור-6, לטווחים קצרים עד ארוכים מאוד. בעל יכולות קינמטיות יוצאות דופן – הכוונה יכולת פגיעה בפלטפורמת האויב לפני שהגיעה להזדמנות שיגור. ראש הביות של הטיל החדש הינו ראש ביות אלקטרו-מגנטי מתקדם, המאפשר רכישת מטרה בטווחים ארוכים, ביות סופי מדויק מאוד וקפיצת מדרגה משמעותית בחסינות מפני לוחמה אלקטרונית (נל"א – נגד ל"א). המוצר הסופי יוכל לשמש הן כטיל אוויר- אוויר (בשיגור ממסילה או בהשלכה) והן כמיירט במערכת הגנה אווירית. 
האתגרים העומדים בפני הכוחות האוויריים מתחדשים ומשתכללים כל הזמן – טווחי מערכת הנשק עולים, איתם גדל הזמן שבין שיגור לפגיעה ומגדיל את חוסר הודאות. לכן, הצורך לשמור על תמונה אווירית ברורה ומדויקת נעשה חיוני יותר מתמיד. הטיל החדש עונה על האתגרים המתהווים בשדה הקרב המודרני.  

Sky Spear. צילום: רפאל
יו"ר רפאל, ד"ר יובל שטייניץ: "פיתוח טיל Sky Spear מספק הצצה למורשת של רפאל בתחום האווירי. טיל האווויר-אווויר הראשון של רפאל פותח ב-1959 ו-5 דורות לאחר מכן אנחנו ממשיכים לשמר את היתרון הטכנולוגי שלנו ולספק פתרונות ייחודיים ובזמן עבור השותפים שלנו".
פיני יונגמן, ראש חטיבת הגנה אווירית ברפאל: "חברת רפאל מפתחת מערכות וטכנולוגיות אוויריות מהמובילות בעולם, החל מהפיתון והדרבי שלא רק מחמשים את מטוסי הקרב, אלא גם משמשים בתור המרכיבים העיקריים של מערכת ההגנה האווירית שלנו SPYDER, וכלה כעת בדור השישי של טילי ה-Sky Spear לטווח ארוך; רפאל סמוכה ובטוחה שהטיל החדש יספק יכולות מתקדמות שיציעו למשתמשים יתרון איכותי אפילו על פני היריבים המצוידים ביותר"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא יכולים להגן מפני טיסנים בשקל (ל"ת)
    ילדי ישראל 05/2024/17
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • התגובה שלך מראה על בורות
    המצליף 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לתקוף זה תמיד יותר קל. עד עכשיו יש חמישים אחוז יירוט. הפער הולך ונסגרת ויזכיר את 95 אחוז הצלחה של כיפה. יכנסו בקרוב מערכות חדשות ליירוט ותמונה תשתנה. קל לחיזבאללה לתקוף שצהל לא בלבנון. תמונה תשתנה עם הכניסה פנימה.
    סגור
  • 2.
    התקנה על מל"ט
    חיים ישראל 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יכולה לתגבר את מערך ההגנה מפני טילים . מדוע אין טמ"יר שמשוגר ממל"ט? יכול להגדיל את הטווח שלו משמעותית .
    סגור
  • 1.
    רפאל חידושים
    דוד 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    9 1
    שמח להיווכח שכשמדובר בבטחון ישראל אין ימין ושמאל כולנו מאוחדים כי באמת שאין לנו ארץ אחרת והמון תודות לרפאל והאנשים המאיישים אותה שאפו וגאה
    סגור