השוק

בשורה למעריצי הארי פוטר: פארק השעשועים החדש נפתח

"The Making of Harry Potter" נפתח באופן רשמי לציבור המבקרים; חברת פומוום (Pomvom), המתמחה בצילום נופשים בפארקי שעשועים, שותפה לתפעול הפארק
מערכת ice |  4
הארי פוטר אמה ווטסון (צילום האינסטגרם הרשמי של הארי פוטר)
חברת פומוום (Pomvom), המתמחה בצילום נופשים בפארקי שעשועים, הודיעה היום (ראשון) כי בהמשך להודעות החברה בדבר התקשרותה עם קבוצת Warner Bros בקשר עם הארכת ההסכמים הקיימים להעמדת שירותי התיעוד החוויתי שלה באתרי WB, וכן העמדת השירותים באתר חדש נוסף בטוקיו (יפן) – "The Making of Harry Potter", מתכבדת החברה להודיע כי היום נפתח האתר באופן רשמי לציבור המבקרים והחברה החלה לספק בו את שירותי התיעוד החוויתי שלה (במודל משולב של מכירת מוצרי דיגיטל עם פרינט).
להערכת החברה, פתיחת האתר כאמור ומתן שירותי החברה בו, מהווים שלב נוסף ביישום שיתוף הפעולה האסטרטגי שלה עם WB. הסכם הגלובאלי לחמש שנים עם קבוצת הבידור Warner Brothers, שכולל את פארק סטודיו הארי פוטר, צפוי בתקפותו להביא הכנסות של כ-400 מיליון שקל. 

ההודעה על הסכם הגיע במקביל לפרסום הדוחות הכספיים של החברה. על פי הדוח, הכנסות שנת 2022 הסתכמו לסך של כ-192.7 מיליון שקל, צמיחה של כ- 47% בהשוואה לכ- 131.2 מיליון שקל אשתקד רווח גולמי בסך כ-35.3 מיליון שקל (כ- 18.3%); שיעור רווח גולמי בנטרול עמלות לפארקים של כ- 39.5%.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חח באיזה מדינה באיזה עיר? זה בכדור הארץ בכלל? לא כתבתם (ל"ת)
    מעריץ 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • במדינת הגמדים, כיאה למנכ"ל (ל"ת)
    טיפטיפון 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • כנראה באיראן, ח'אמנאי מגיע לגזור את הסרט. (ל"ת)
    חומייני 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    נו שוין! המניה עכשיו עולה ותוך מספר ימים תחזור לרדת
    יודע דבר 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פומוום היא חברה שמנוהלת לא טוב. אין לה שום נכסים טכנולוגיים, מלבד מנגנון של תיפעול. מחר יקום גוף טכנולוגי שיביס אותה בנקל.
    סגור