השוק

פיוצ'ר סל הגישה בקשה לעיכוב הליכים בגלל חוב של מיליונים

בעקבות קשיים מתמשכים עוד מתקופת המגפה, חברת פיוצ'ר סל הגישה בקשה לעיכוב הליכים תחת סעיף ארבע בחוק לחדלות פירעון. החברה מדווחת על חוב של כ-60 מיליון שקל
מערכת ice | 
בית משפט (צילום shutterstock)
חברת פיוצ'ר סל, שפועלת בתחום מוצרי קצה לתקשורת, הגישה בקשה לעיכוב הליכים בבית המשפט המחוזי בחיפה, כך לפי ynet. הבקשה הוגשה לפי תיקון מספר ארבע לחוק חדלות פירעון. משמע, החברה נקלעה לקשיים בעקבות הקורונה וכך בעזרת הסעיף תוכל להימנע ממצב בו נאמן משתלט על נכסי החברה.
החברה צברה חובות בסכום כולל של 60 מיליון שקל. מנגד, החברה פועלת בתחום הייבוא, השיווק והמכירה של מוצרי תקשורת משלימים (כמו אוזניות ומטענים) לחברות גדולות בשוק, בהן פלאפון, הוט, סלקום, שופרסל, קרפור, מחסני חשמל ועוד. למרות הבקשה, החברה מנהלת היום מגעים מול חברת פלאפון במטרה להגיע להסכם הפצה בלעדי לליין מוצרים תחת שמה של נועה קירל.
בבקשה החברה מסבירה כי המגפה הכתה אותה כפליים; החברה רכשה כמות גדולה של מוצרי מיגון נגד הנגיף, אך אלו התייתרו במהרה לאחר שהומצא חיסון. כמו כן, עם פרוץ המגפה הפסיק הייבוא מסים ובכך פגע בפעילות השוטפת של החברה. החוב הכולל של החברה מתחלק בין 12 מיליון שקל חוב לנושים רגילים, 20 מיליון שקל לנושים מובטחים ו-26 מיליון שקל לנושים בערבות אישית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה