השוק

אינסייט פרטנרס במשבר: חותכת 5 מיליארד דולר מהקרן

אינסייט אמרה שהיא תקצץ את היקף הקרן האחרונה שלה ל-15 מיליארד דולר; היא גם אמרה שהיא מצפה להאט את הקצב שבו היא פורסת את הכספים הקיימים שלה מממוצע של שנתיים
מערכת ice | 
השקעות (צילום pixbay)
קרן ההשקעות אינסייט פרטנרס, שבין שהשקיעה בכמה מחברות ההייטק הגדולות בישראל, קיצצה את היעד של 20 מיליארד דולר עבור הקרן האחרונה שלה ואמרה שהיא תאט את קצב ביצוע העסקאות שלה לאחר כמעט שנה של גיוס כספים מקרטע, ביחד עם צניחה בהערכות להשקעות בטכנולוגיה. בין היתר השקיעה אינסייט בישראל בחברות מאנדיי, מון אקטיב, פאפאיה גלובל, ווקמי, וויז, וויקס ו-AiVF.
חברת ההון סיכון הניו יורקית, שהיא בין המשקיעים הגדולים ביותר לצמיחה בטכנולוגיה בארה"ב עם נכסים של 90 מיליארד דולר, גייסה רק כ-2 מיליארד דולר לקרן ה-13 שלה, ששווקה לראשונה למשקיעים ביוני האחרון.

במכתב למשקיעים מוסדיים ביום שני, החברה אמרה למשקיעים שלה כי היא עדה ל"איפוס גדול בטכנולוגיה" כתוצאה מירידה תלולה בהערכות השווי של חברות ציבוריות שהשפיעה על הערך, המספר והאיכות של סטארט-אפים.
כתוצאה מכך, אינסייט אמרה שהיא תקצץ את היקף הקרן האחרונה שלה ל-15 מיליארד דולר. היא גם אמרה שהיא מצפה להאט את הקצב שבו היא פורסת את הכספים הקיימים שלה מממוצע של שנתיים. לאינסייט יש קצת פחות מ-10 מיליארד דולר שהיא "מחזיקה" - כספים שהיא גייסה אך עדיין לא פרסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה