השוק

סניק מתאוששת מהפיטורים ורוכשת סטארט-אפ ב-50 מיליון דולר

חברת הסייבר הישראלית-אמריקנית תרכוש סטארט-אפ ישראלי בשם אנזו סקיוריטי ב-50 מיליון דולר, רק חודשיים אחרי שפיטרה עוד עובדים בסבב שלישי
מערכת ice | 
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לפני כחודשיים חברת הסייבר ישראלית-אמריקנית, סניק, הודיעה שתצא לסבב פיטורים שלישי, אך השבוע התמונה משתנה לגמרי עבור החברה. היום מדווח כי החברה רכשה סטארט-אפ ישראלי בשם אנזו סקיוריטי בכ-50 מיליון שקל. 
על פי הדיווח אנזו גייסה כ-10 מיליון דולר והמובילה העיקרית היא קרן ההשקעות YL Ventures החברה הנרכשת פיתחה פלטפורמה שמציגה תמונת מצב מקיפה של מלאי האפליקציות שארגון מפתח. השירות גם מסייע לנהל את האבטחה של אותן אפליקציות. סניק מתכננת לבנות פלטפורמה מאוחדת עם זו של אנזו שתשלב ניהול, אבטחה ותעדוף איומים של אפליקציות ארגוניות.
כאמור, תקופה לא פשוטה עברה על סניק. בחודש אפריל דיווחה על סבב פיטורים שלישי, הפעם של 128 עובדים. לפני כן פיטרה 30 עובדים ביולי וכמעט 200 עובדים באוקטובר האחרון. 
סניק נחשבה להבטחת ענק בתחום אבטחת המידע. החברה הוקמה ב-2015 על ידי אסף חפץ, דני גרנדר וגיא פודחרני, כולם יוצאי יחידת 8200 של חיל המודיעין בצה"ל. היא פיתחה כלים לסריקה של קוד תוך כדי כתיבתו כדי למצוא פרצות אבטחה פוטנציאליות ולהזהיר את המפתחים תוך כדי בניית האפליקציות, כדי לסייע לתיקון כל בעיה עוד לפני שהאפליקציה יוצאת החוצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה