השוק

מיקי זוהר במהלך ענק: למי יוסיף לתקציב 60 מיליון שקל?

אחרי שתקציב הממשלה עבר בהצלחה, שר התרבות והספורט מיקי זוהר, החליט להקצות לכדורגל בישראל תוספת כוללת של כ-60 מיליון שקל
מערכת ice |  1
מיקי זוהר (צילום אתר הכנסת)
אחרי שתקציב הממשלה עבר בהצלחה, שר התרבות והספורט מיקי זוהר, החליט להקצות לכדורגל בישראל תוספת כוללת של כ-60 מיליון שקל, כ-40 מיליון מהם יהיו דרך תוספת של משרד התרבות והספורט ועוד כ-20 מיליון שקל דרך תוספת תקציבית דרך הטוטו. כך פורסם היום (שני) ב-ONE.
על פי המתווה שנקבע, קבוצות ליגת העל בכדורגל יקבלו תוספת של 3 מיליון שקל כל אחת, קבוצות הליגה הלאומית בכדורגל יזכו לתוספת של כמיליון שקל לכל אחת, ואילו קבוצות ליגה א' יזכו לתוספת של 100-200 אלף שקל כל אחת.
בשלב זה הכסף עדיין לא עובר לקבוצות, שכן הן יצטרכו לעמוד במספר קריטריונים שייקבעו בהמשך אותם מגבשים כעת, ביניהם גם השקעה במחלקת הנוער של המועדון, במערך הניהולי והמקצועי שלהם ועוד.
נוסף על כך, למשרד התרבות והספורט הייתה רזרבה של 60 מיליון שקל בתקציב משנת 2022, שתעבור כעת לטובת התקנת תאורה במגרשי הכדורגל. כידוע, ישנה בעיה של מגרשים רבים בהם חסרה תאורה, בגללה קבוצות בוגרים, ילדים ונערים כאחד לא יכולים לשחק בשעות הערב, וכעת חלק מהבעיה עשויה להיפתר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מבין אותך
    עע 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום לשקיע 20 מליון על הסבר נגד אלימות מגרשים יותר חשוב כול דבר. במקום לתת קבוצות חלשות יותר כסף. אצלך רואש עובד נחלק כולם נרק יבחרו בי
    סגור