השוק

קבוצת מר מתחזקת: חברת הבת חותמת על הסכם ענק

במסגרת ההסכם טקמר תספק החברה מערכות שליטה, קשר ובקרה נייחות ויבילות, וכן שירותים הכוללים בין היתר רכש, תכנון והנדסה
מערכת ice | 
רועי הס (צילום יחצ, shutterstock)
קבוצת מר, המספקת פתרונות בתחומי התקשורת, הביטחון, המודיעין והסייבר, מדווחת היום כי חברת הבת טקמר חתמה על הסכם בהיקף של כ-5.6 מיליון דולר עם חברת תעשייה ביטחונית בארץ.
במסגרת ההסכם תספק החברה מערכות שליטה, קשר ובקרה נייחות ויבילות, וכן שירותים הכוללים בין היתר רכש, תכנון והנדסה. תקופת אספקת המערכות המשוערת היא כשנתיים ואחריה תתווסף תקופת אחריות של כשנה וחצי. הקרונות מיועדים לפרויקטים ביטחוניים מתקדמים בחו"ל. 
 
רועי הס, מנכ"ל קבוצת מר מסר כי "כפועל יוצא ממלחמת רוסיה - אוקראינה ובעקבותיה החשש של מדינות החברות בנאט"ו, להן גבול עם רוסיה, אנו עדים לגידול בתקציבי הביטחון באירופה, כאשר ישראל מהווה שחקן משמעותי בתחום זה. קבוצת מר הוכיחה בעבר יכולת לספק מערכות ופרויקטים טכנולוגיים מורכבים, בין היתר למשרד הביטחון הישראלי ולמדינות וארגונים ממשלתיים בארץ ובעולם כך שאנחנו זוכים למוניטין בינלאומי מצוין בתחום זה. במסגרת ההסכם עם הלקוח, חברת טקמר, חברת בת לקבוצת מר,  תספק מערכות מתקדמות עבור פלטפורמות שונות למספר פרויקטים של הלקוח בחו"ל הנמצאות בחזית הטכנולוגיה הצבאית – הסכם זה תומך במאמצי השיווק הבינלאומיים שלנו ואנו מצפים להצלחות נוספות". עוד הוסיף הס כי "שנת 2022 היתה עבורנו שנת צמיחה משמעותית עם שיפור ברווחיות ותזרים חזק - אנו פועלים לשמר את מגמת התנופה עם מימוש צבר של למעלה מ-600 מיליון שקל".
במרץ 2023 דיווחה החברה את תוצאותיה לשנת 2022 המצביעות על המשך מגמת הצמיחה בפעילות, עלייה בהכנסות, בצבר הזמנות וברווח התפעולי, בין היתר על רקע כניסתה לפרויקטים בהיקפים גדולים בארץ ובחו״ל ותזרים מזומנים חיובי חזק מפעילות שוטפת. הכנסות החברה ברבעון הרביעי הסתכמו בכ-163 מיליון שקל לעומת כ-124 מיליון שקל בתקופה מקבילה אשתקד. ההכנסות בשנת 2022 עלו ב-18% והסתכמו בכ-513 מיליון שקל בהשוואה ל-435 מיליון שקל בשנת 2021. 
מיליון שקל וההפסד הנקי בשנת 2022 הסתכם בכ-5.6 מיליון שקל - בנטרול ההפסד מההשקעה במינוביה, הרווח הנקי של החברה לשנת 2022 הסתכם בכ-9.2 מיליון שקל, בהשוואה לסך של 2.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. תזרים מזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ל-54 מיליון שקל, עליה של 27.5%. צבר ההזמנות של החברה לשנת 2022 הסתכם בכ-602 מיליון שקל לעומת כ-173 מיליון שקל בשנת 2021.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה