השוק

סמוטריץ' מבהיר: "בני ברק צריכה להיות בצד המשלם, לא המקבל"

סמוטריץ' מסתבך עם החרדים? עם זאת אומר השר בהתייחסותו לעיר החרדית, בהקשר של חוק הארנונה, כי: "אין שם הרבה בנייה למגורים, ראש רשות שיפנים את השינוי במדיניות וירוץ לתכנן ולבנות מגורים - ירוויח"
דוד זולדן | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס היום לקרן הארנונה שדבר הקמתה אושר הלילה בוועדת הכספים. בריאיון לגל"צ הגיב השר לתרחיש לפיו הקמת הקרן תגרום להעלאת הארנונה, ותעלה את יוקר המחייה בערים שאינם נמנות על ערי הפריפריה: "בוחנים אפשרויות להקפאת הארנונה בשנה, זה מצריך שיח מול הרשויות המקומיות".
סמוטריץ' התייחס לחשש שתוכנית קרן הארנונה תפגע בעיר אילת שצפויה לצאת נפסדת ממהלך כזה. "דיברתי עם ראש העיר לנקרי ואנחנו רוצים לתקן את זה", שיתף, "האופוזיציה לא נתנה לנו לעשות את זה, מקווה שנוכל לעשות זאת בהמשך".
סמוטריץ' סילק את הספקות בכל הנוגע להתייחסות חוק הארנונה לערים החרדיות והבהיר: "מבחינתי בני ברק צריכה להיות יותר מהצד שמשלם מאשר שמקבל, אין שם הרבה בנייה למגורים, ראש רשות שיפנים את השינוי במדיניות וירוץ לתכנן ולבנות מגורים - ירוויח".
יצוין כי מדד המחירים המעודכן לצרכן פורסם אמש והציג עלייה לא צפויה של 0.8%. "הנתונים לא טובים, זה לא מה שצפינו", אמר השר סמוטריץ', "חשבנו שנתחיל לראות ירידה, שנגיע למדד של 3%-4%. האינפלציה היא המס הכי קשה והכי כואב שמוטל על אזרחי ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה