השוק

הממשלה נחשפת: הכניסה מיליונים במכירה פומבית של מוצרים שחילטה לעבריינים

ממשלת ומשטרת צרפת העמידו למכירה פומבית 277 מוצרי יוקרה שחילטו מסוחרי סמים, והכניסו סכום אדיר של 1.5 מיליון אירו
מערכת ice |  2
למבורגיני (צילום lamborghini.com)
רכבי למבורגיני לבנים, תיקי לואי ויטון ושעוני רולקס, היו רק חלק משלל היוקרה שנתפס אצל סוחרי סמים ונמכר במכירה פומבית שהוגדרה כ"מכירה יוצאת דופן" על ידי ממשלת צרפת בתחילת השבוע, שגייסה מהמכירות הללו כמעט 1.5 מיליון אירו (1.65 מיליון דולר).
המכירה הפומבית שהתקיימה השבוע בפאריס הייתה בהחלט דבר יוצא דופן לחלוטין. בעוד שמכירות דומות נערכו בעבר, זו הראשונה שכל ההכנסות ממנה ייתרמו ליחידה למלחמה בסמים בצרפת.
בסך הכל, המכירה הפומבית גייסה 1.46 מיליון יורו, כולל 185,000 יורו. פריטים נוספים במכירה הפומבית של 277 חלקים כללו נעלי עקב של איב סן לורן, כריסטיאן לובוטין וג'ימי צ'ו, נעלי ספורט מעוצבות ושלל מכוניות ואופנועים. 
אבל בין כל מוצרי היוקרה שמכרה המשטרה במכירה פומבית, המירה המרשימה ביותר הייתה של למבורגיני הוראקן לבנה משנת 2017 שהוחרמה על י השוטרים ועמדה מחוץ לבית המשפט בפאריס, שם מעשה תקיימה המכירה הפומבית של המשטרה והממשלה, שנמכרה ב-138,000 אירו (152,000 דולר). ממשלת צרפת והמשטרה הציגו לראווה מחוץ לבית המשפט את מאות הפריים, וקראו לציבור להגיע וליהנות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתי ישראל ילמדו מצרפת
    עמי 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי ישראל ילמדו מצרפת
    סגור
  • 1.
    מתביישים כולנו בכם שיש לנו "אנשי פוליטיקה ואנשי צבא מוס
    א.י 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתביישים כולנו בכם שיש לנו "אנשי פוליטיקה ואנשי צבא מוסריים" שעל חשבוננו שומרים על ילד מחבל במקום לירות ולחסל את החוליה שמכוונת לשלוח טילים ולהרוג אצלנו ילדים תינוקות ואת כולם בעצם פשוט אנשים חסרי מוח לחלוטין העיקר שיהיה כותרות שלא הרגנו ילד שהוא בעצמו ינסה להרוג כמה שיותר יהודים כמה מטומטמים אתם יכולים להיות??? זה לא מוסרי רצח נפשות בעם היהודי.
    סגור