השוק

זינוק של 86% בהכנסות של סופטוויב; המניה עולה ב-16%

סופטוויב של שמעון אקהוייז סיימה את הרבעון הראשון עם הכנסות של 10.6 מיליון דולר כשעד כה נעשה שימוש במכשיר של החברה ב-125 אלף טיפולים; בעקבות הדו"חות מניית סופטוויב מזנקת ב-16%
ניצן כהן | 
שמעון אקהויז (צילום תומר שלום)
סופטוויב של שמעוטן אקהוייז סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם זינקו של 86% בהכנסות שהסתכמו ב-10.6 מיליון דולר. ההכנסות ממכירת פולסים ברבעון עלו בכ-74% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ומהוות כ-21% מסך הכנסות החברה. לאחרונה סופווייב קיבלה אישור FDA להוספת רכיב IoT למכשיר החברה בארה"ב.
לו סקפורי, מנכ"ל חברת סופווייב: "אנו מסיימים רבעון נוסף עם תוצאות כספיות מצויינות, בתמיכת מכירות חזקות בכל השווקים בהם אנו פועלים. במהלך הרבעון הרחבנו את הפעילות המסחרית שלנו עם קבלת אישור רגולטורי במקסיקו, שסולל את הדרך לכניסת החברה לפעילות במדינה שהינה השוק השני בגודלו באמריקה הלטינית בתחום הרפואה האסתטית. זאת, לאחר שבמהלך הרבעון האחרון של 2022 קיבלנו אישורים רגולטורים בברזיל ובטייוואן,

"שניים מהשווקים הגדולים בעולם בתחום פעילותנו. אנו ממשיכים לראות את מגמת ההתרחבות בשימוש בטכנולוגיית החברה, כמתבטא בצורה הטובה ביותר בגידול שאנו מציגים במכירות הפולסים, ואנו שמחים לעדכן שעד כה בוצעו מעל מ-125,000 טיפולים באמצעות טכנולוגיית ה-SUPERBTM שלנו. בנוסף וכחלק מהשאיפה התמידית שלנו לחדשנות, קיבלנו לאחרונה אישור FDA לאפליקטור חדש, ה-'Precise', שנותן מענה מיטבי לטיפול באזורי גוף קטנים ובעלי גישה מוגבלת, דוגמת צידי העיניים והפה.
"במבט קדימה להמשך השנה, אנו מצפים למספר מגמות חיוביות שייתמכו בהמשך צמיחת החברה, ובהן הרחבת מגוון הטיפולים  שמוצעים ע"י טכנולוגית החברה והרחבת הנוכחות של החברה במדיה החברתית".
ד"ר שמעון אקהויז, יו"ר הדירקטוריון: "אנו ממשיכים לצפות ששנת 2023 תהיה שנה משמעותית של צמיחה עבור סופווייב, זאת לאור הביקוש העולמי הגדל לפתרונות לא פולשניים בתחום האסתטיקה הרפואית להצערת העור, וזאת גם בסביבה העסקית הנוכחית. חשוב לציין, כי הטכנולוגיה של סופוויב נחשבת טכנולוגיה מובילה ביעילות הקלינית שלה, בנוחיות למטופל ובבטיחות הגבוהה שלה, בקרב הקהילה העולמית של מובילי דעה בתחום הרפואה האסתטית וזוכה למודעות גבוהה בתעשייה בה אנו פועלים.
"בהקשר זה, מוצר החברה קיבל לאחרונה משוב חיובי גורף ממספר רופאים בעלי השפעה באירועים חשובים בתעשייה, כגון IMCAS (פריז), ASDS (ארה"ב) ו-AAD (ארה"ב)".
מנתוני החברה עולה כי ההכנסות של סופווייב ברבעון הראשון של  2023 טיפסו בכ-86.3% לכ-10.4 מיליון דולר, לעומת כ-5.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהכנסות נרשם כתוצאה מהרחבת היקף המכירות של מכשירי החברה, וכן מגידול במכירות חוזרות של פולסים עבור מכונות אשר נמצאות ברשות לקוחות קיימים. יצוין, בתחום פעילות החברה קיימת עונתיות לפיה המכירות ברבעונים הראשון והשלישי הינן נמוכות באופן יחסי לרבעונים השני והרביעי. 
ההכנסות ממכירת פולסים ללקוחות קיימים צמחו ברבעון הראשון של  2023 בלמעלה מ-74% לכ-2.2 מיליון דולר ומהוות כ-21% מסך המכירות ברבעון הראשון של 2023. בחברה מציינים כי סה"כ בוצעעו למעלה מ-125 אלף טיפולים מתחילת הפעילות.
הרווח הגולמי ברבעון הראשון של  שנת 2023 טיפס בכ-87% לכ-7.7 מיליון דולר, בהשוואה לכ-4.1 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2022.
שיעור הרווח הגולמי ברבעון הראשון של  שנת 2023 עלה  לכ-73.7%, לעומת כ-73.4% ברבעון הראשון של שנת 2022. בניטרול תשלום המבוסס מניות לעובדים הסתכם שיעור הרווח הגולמי ברבעון הראשון של  שנת 2023  בכ-74.1% לעומת כ-74.8% ברבעון הראשון של שנת 2022.
סופוויב מדווחת ברבעון הראשון של 2023 הפסד התפעולי לכ-3.7 מיליון דולר, בהשוואה לכ-4.3 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2022. בניטרול תשלום המבוסס מניות לעובדים, ההפסד התפעולי הסתכם ברבעון הראשון של 2023 בכ-3.0 מיליון דולר, בדומה להפסד של הרבעון הראשון של שנת 2022.
בשורה התחתונה מסכמת סופווייב את הרבעון הראשון של 2023 עם צמצום ההפסד לכ-3.8 מיליון דולר, לעומת כ-5.3 מיליון ברבעון המקביל אשתקד. צמצום ההפסד נובע מהקיטון בהפסד התפעולי, כאמור, וכן מקיטון בהוצאות המימון, נטו. נכון לסוף דצמבר 2022 לחברה מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של כ-29 מיליון דולר.
נזכיר כי בחודש אפריל 2023 החברה עדכנה על קבלת אישור ה-FDA, מינהל המזון והתרופות האמריקאי, להוספת רכיב ה- IoT (Internet of Things) למכשיר SofwaveTM של החברה. אישור ה-FDA ניתן למכשיר שפיתחה החברה בהתבסס על טכנולוגיית ה-™SUPERB שלה, המיועד לטיפול לא פולשני בהצערת ומיצוק עור הפנים והצוואר, להרמה של גבות העיניים והרקמות הרפויות מתחת לסנטר ולשיפור במראה הצלוליט לזמן קצר. רכיב ה- IoT בשם Sofwave Smart™, הינו רכיב חיצוני שיחבר את מכשירי החברה לרשת האינטרנט ויאפשר העברת נתונים דו כיוונית מהחברה ללקוחותיה ובחזרה.
באמצעות רכיב ה- IoT תוכל החברה, בין היתר, לבצע שידרוגי תוכנה מרחוק ולמכור שירותים נוספים. בנוסף, יחד עם המכשיר מספקת החברה גם פולסים (Pulses) הנמכרים בחנות המקוונת של החברה ונצרכים באופן שוטף בעת כל הפעלה של המכשיר SofwaveTM.
במרץ 2023 דיווחה  החברה על קבלת אישור ה-FDA לאפליקטור חדש בשם Precise (מדויק) המתבסס אף הוא על טכנולוגיית ה-SUPERBTM של החברה. המוצר החדש הינו אפליקטור (ידית הטיפול) קומפקטי לטיפול נוח ומדויק יותר, לשיפור בקמטי הפנים, בהרמת גבות, בהרמת עור רפוי בצוואר ושיפור במראה הצלוליט לטווח הקצר. טיפולים אלו מבוצעים כיום בצורה יעילה ובטוחה באמצעות המכשיר הקיים של סופווייב, כאשר האפליקטור החדש והקומפקטי נותן מענה טוב יותר לטיפול באזורי גוף קטנים, דוגמת צידי העיניים והפה ומהווה תוספת שאינה דורשת שינוי בקונסולת ה-SUPERBTM הנוכחית.
בחודש ינואר 2023 החברה עדכנה על קבלת אישור רגולטורי מצד מינהל המזון והתרופות של מקסיקו עבור שיווק הטכנולוגיה שפיתחה החברה למיצוק העור והצערתו. מקסיקו נחשבת לשוק הרפואה האסתטית השני בגודלו באמריקה הלטינית, שצפוי לצמוח בקצב שנתי של מעל 8% בשנים הקרובות. אישור השיווק במקסיקו מגיע כחודש לאחר קבלת אישור דומה בטאיוואן ולאחר קבלת אישור ה-FDA בארה"ב להרחבת השימוש בטכנולוגיית סופווייב גם עבור שיפור במראה הצלוליט, לטווח הקצר.
חברת Sofwave (סופווייב), שהוקמה בשנת 2015 בחממת אלון מדטק ונצ'רס, עוסקת בתחום האסתטיקה הרפואית ומתבססת על טכנולוגיית קרני אולטרסאונד מקבילות, המאושרת על ידי ה- FDA וע"י CE ורשויות רגולטוריות רבות במדינות מפתח בעולם. הטכנולוגיה הוכחה ומוכחת קלינית בניסויים קליניים עם רופאים מובילים בתחום הטכנולוגיה האסתטית ובשימוש יומיומי אינטנסיבי. המוצר והטכנולוגיה היחודיים שפיתחה החברה ממצקים ומחליקים את עור המטופלים, מורידים את רמת הקמטים, מאפשרים שינוי במראה הפנים והצוואר ע"י הרמת גבות, ומדגישים את מראה הסנטר.
כל התוצאות האסתטיות האלה מושגות בטיפול לא פולשני שאינו פוגע בשכבה החיצונית של עור המטופל. נוסף לטיפולי הפנים והצוואר עוסקת החברה בהרחבת השימושים הקליניים של הטכנולוגיה שלה לאיזורים אחרים בגוף, ואישור ה-FDA לשיפור מראה הצלוליט לטווח קצר הוא דוגמא חשובה לפעילות החברה בתחום בעל פוטנציאל עיסקי משמעותי שמחפש פתרונות יעילים ולא חודרניים. בשנת 2021 הנפיקה החברה את מניותיה בבורסה לניירות ערך בת"א ופועלת באמצעות החברה וחברות הבנות שהקימה בארה"ב ובאנגליה. מנכ"ל החברה הוא מר לואיס סקאפורי ויו"ר דירקטוריון החברה ומייסד שותף שלה הוא ד"ר שמעון אקהויז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה