השוק

בנק לאומי העמיד אשראי של 115 מיליון שקל למיכמן

בבנק לאומי לא מתרגשים ממחיקת הענק של מיליארד שקל, ומעמידים מסגרת אשראי גבוהה לחברת האשראי החוץ בנקאי מיכמן; במקביל מיכמן תבצע רכישה עצמית של מניות בהיקף של 3 מיליון שקל
ניצן כהן | 
בנק לאומי (צילום Magma Images, shutterstock)
בנק לאומי לא מתרגש ממחיקת הענק בהיקף של מיליארד שקל וסגר בימים האחרונים עם חברת האשראי החוץ בנקאי מיכמן על מסגרת אשראי חדשה בהיקף של 115 מיליון שקל. מסגרת האשראי החדשה גבוהה ב-25 מיליון שקל מהמסגרת הקודמת.
במיכמן אומרים היום שהאשראי שלקחה החברה מלאומי נועד להגדיל את אפשרויות המימון שלה לשוק הנדל״ן. נזכיר שוב כי מסגרת האשראי הקודמת שלקחה החברה מבנק לאומי עמדה על 90 מיליון שקל ואילו כעת היא הוגדלה ל-115 מיליון שקל.
באופן עקרוני אומרים היום במיכמן שלא חלו שינויים בתנאי מסגרת האשראי כלומר החברה לא התחייבה לאמות מידה פיננסיות שונות ממה שהוגדר בהסכם הקודם עם לאומי.
דורון ספיר יו״ר מיכמן ויניב ביטוח מנכ״ל החברה אמרו כי מיכמן פועלת להפחת עקבית של עלויות המימון ושיפור הרווחיות והיא רואה במסגרת האשראי החדשה מלאומי הבעת אמון בחברה ומנהליה. ״אנחנו נמצאים במסלול צמיחה הנשען על תשתית חזקה ומקצועית לטווח הארוך".
״מיכמן תמשיך להתפתח ולצמוח תוך שמירה על פיזור תיק האשראי, איכות החיתום, הבקרה והתהליכים התפעוליים״. בתוך כך הודיעה מיכמן על רכישה עצמית של מניות בהיקף של 3 מיליון שקל. נזכיר כי היקף תיק האשראי של מיכמן עומד נכון לתום שנת 2022 על 750 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה