השוק

אקזיט שני בשנתיים: מי עשתה עסקה ב-15.7 מיליון דולר?

חברת ההשקעות שור-טק מודיעה על אקזיט שני בתוך שנתיים בלבד. החברה תמכור את יתרת אחזקותיה בחברת הפורטפוליו שלה וסטו (Vestoo) לצדדים שלישיים תמורת כ-15.7 מיליון דולר
מערכת ice | 
דורון גדליהו ורן צרור (צילום ישראל הדרי)
חברת ההשקעות שור-טק מודיעה היום (ראשון) על אקזיט שני בתוך שנתיים בלבד. החברה תמכור את יתרת אחזקותיה בחברת הפורטפוליו שלה וסטו (Vestoo) לצדדים שלישיים תמורת כ-15.7 מיליון דולר.
שור-טק השקיעה בווסטו בשנת 2021 תמורת 2 מיליון דולר ובינואר 2022 היא דיווחה על מכירה של מחצית מהאחזקות בחברה תמורת כ-7 מיליון דולר. אף שהייתה לה הזדמנות למכור את שאר המניות במחיר זהה, את סבלנותה השתלמה היות שכיום היא מוכרת את היתרה בסכום גבוה יותר.
החברה צפויה לרשום בדוחותיה רווח כולל של כ-9.2 מיליון דולר (לפני מס והוצאות עסקה). וסטו פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת לחברות ביטוח ומבטחי משנה להעביר את סיכוני הביטוח לשוק ההון באמצעות שימוש במכשירים פיננסיים כדי להשקיע.
לדברי רן צרור, מנכ"ל שור-טק השקעות: "אנו מברכים על אקזיט נוסף בשור-טק המשקף לחברה תשואה של כפי 15 על ההשקעה שביצענו רק לפני שנתיים, וזאת על אף תנאי השוק המאתגרים. עסקה זו תאפשר לשור-טק לנצל את ההזדמנויות בשוק ולהיכנס להשקעות חדשות בחברות מבטיחות. נמשיך ליישם הלכה למעשה את האסטרטגיה שהתווינו לאיתור חברות בעלות פוטנציאל עליית ערך אקספוננציאלית, כפי שהוכחנו שאנו יודעים לעשות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה