השוק

אינוויז טכנולוגיות בדרך להרחיב את השת"פ עם פולקסווגן

החברה, ספקית ישירה של לידאר לתעשיית הרכב האוטונומי וכן של תוכנת ראיה ממוחשבת, הודיעה שהיא ממשיכה במלוא המרץ בפרויקט המשותף עם CARIAD, לספק את טכנולוגיית ה-LiDAR למערכות הסיוע המתקדמות לנהגים (ADAS)
מערכת ice |  3
אינוויז טכנולוגיות (צילום אינוויז טכנולוגיות)
אינוויז טכנולוגיות, ספקית ישירה של לידאר לתעשיית הרכב האוטונומי וכן של תוכנת ראיה ממוחשבת, הודיעה היום שהיא ממשיכה במלוא המרץ בפרויקט המשותף עם CARIAD, לספק את טכנולוגיית ה-LiDAR למערכות הסיוע המתקדמות לנהגים (ADAS) יחד עם פונקציות הנהיגה האוטומטיות כבר בשנים הקרובות.

מאז שהוכרזה החברה כספקית ישירה של ה-LiDAR ל-CARIAD, עובדות שתי החברות בשיתוף פעולה הדוק כדי להבין את הצרכים ההנדסיים הייחודיים ולייעל למקסימום את התהליכים שיתמכו בשימוש ב-ADAS המבוסס על -LiDAR ובמערכות נהיגה אוטומטיות. כמו כן, נעשית בחינה והערכה על מנת  להאיץ את האינטגרציה של מערכות ה-LiDAR במטרה לשפר את זמן היציאה לשוק ולהוזיל את עלויות המערכת הכוללות.
Innoviz הישראלית היא מובילה עולמית בתחומה. החברה חתמה בשנה האחרונה על הסכם עם קבוצת פולקסווגן, בנוסף להסכם עם BMW אשר נחתם קודם לכן. בהמשך השנה עתיד לעלות על הכביש הרכב הראשון שלBMW  עם טכנולוגיית ה-LiDAR כחול-לבן.
עומר כילף, מנכ"ל ומייסד שותף, Innoviz Technologies: "אנו נרגשים מהאפשרויות להרחבת ההסכם עם CARIAD, דבר אשר יגרום להאצת התהליך של קבלה ושימוש בטכנולוגיית ה- LiDAR. אנו גאים לשרת את CARIAD כספקית ישירה של הלידאר ולשתף עמם פעולה. אנו בהחלט רואים בהם כשותפים בעלי תפיסת חשיבה דומה במרחב הטכנולוגי."
אנטון סטיפלר, ראש קבוצת LiDAR ומצלמה ב-CARIAD: "כחלק מרכזי וחשוב באסטרטגיה שלה, CARIAD עובדת על הנהיגה האוטומטית של העתיד. לשם כך, בחרנו באינוויז כשותף שלנו, לא רק בשל הניסיון הרב שצברו בתחום ובשל המומחיות הטכנולוגית של החברה, אלא גם בשל הגמישות והיצירתיות שהצוות שלהם מביא לשולחן העבודה."
שתי החברות מקיימות תהליכי בדיקה מתקדמים ומבחני כביש באופן שוטף, והבסיס להשגת מטרות העל שהציבו לעצמן הינו יציב ואיתן.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אז למה המניה נפלה בכ 60 אחוז תוך חודשיים ???
    משקיע בחברה 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    זכו בחוזים ענקיים ובעוד הסכם כעת אבל המניה נפלה כמו אבן במסחר בארה"ב למה ??? חבורה של נוכלים בזויים.
    סגור
  • מימון של כתבות
    אחד שיודע 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שכל הכתבות האלה ממומנות כדי שאנשים יקנו את המניה , בפועל אין כלום ואין מוצר אמיתי
    סגור
  • כל השוק נופל
    רז 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא קשור לחברה הנסחרת במחיר מציאה
    סגור