השוק

וולמארט ממשיכה להתרסק: מוכרת עוד מותג אופנה שבבעלותה

המשבר הכלכלי הענק בוולמארט נמשך: מספר ימים אחרי שנודע כי היא מפטרת מאות עובדים, סוגרת עשרות סניפים ומתחילה תוכנית התייעלות חשובה לנוכח הירידה החדה במכירות, החברה מכרה מותג אופנה שלישי שבבעלותה בתוך חודשים ספורים
מערכת ice |  2
וולמארט (צילום shutterstock)
וולמארט, ענקית הקמעונאות האמריקאית, חווה משבר ענק לאחרונה בעקבות ירידה חדה במכירות, שבעקבותיה היא התחילה תוכנית התייעלות מחדש, שבמסגרתה החליטה על סגירה של 20 סניפים ברחבי ארצות הברית, ופיטורים של מאות עובדים, ביניהם גם בכירים מאוד.
אתמול (שישי) פורסם בסוכנות הידיעות "רויטרס" כי כמה ימים אחרי שמכרה לאחרונה החברה את מותג ההלבשה לגברים Bonobos ל־WHP גלובל, זאת שש שנים לאחר הרכישה, היא מכרה גם את מותג האופנה למידות גדולות שבבעלותה, Eloquii, אותו רכשה לפני כחמש שנים ב-100 מיליון דולר. Eloquii נמכרה לחברת פולביוטי ברנדס.
הדוברת של וולמארט' ג'יימי לצקאוסקי,  מסרה לאחר הפרסומים על מכירת המותג ואישרה זאת: "Eloquii הצטרפה לפורטפוליו המותגים המקוונים של וולמארט במטרה להרחיב את המבחר שלנו בבגדים לנשים במידות גדולות ולהציע מוצר ייחודי ומובדל בסגמנט גדל שלא מיוצג מספיק. מאז הרכישה האתר של וולמארט התרחב למאות מיליוני מוצרים, והחלטנו שזה הזמן הנכון למכור".
כזכור, בחודש פברואר האחרון, וולמארט גם מכרה את מותג הלבשת הפנאי והמחנאות מוסג'או לדיק'ס ספורטינג גודס, זאת לאחר שנרכש ב־2017 עבור 51 מיליון דולר. בשנים האחרונות נמכרו גם מותג בגדי הנשים ModCloth וכן המותגים Bare Necessities ו־ShoeBuy.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וולמרט
    קנדואר גליקו 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי שמביא מלאי עצום ,,,,סופו להפסיד , ובגדול !!!! כמו הסופרים בבוא הזמן גם הם יסגרו !
    סגור
  • תזכיר לי לבוא ללמוד אצלך כלכלה (ל"ת)
    יו יו 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור