השוק

ספוטיפיי מתפוצצת ועולה על כל הציפיות עם 515 מיליון משתמשים

ספוטיפיי מתפוצצת ומצליחה להשיג עוד 210 מיליון משתמשים רשומים לשירות הפרימיום שלה, החברה גם הוסיפה 515 מיליון משתמשים פעילים
מערכת ice | 
ספוטיפיי (צילום אילוסטרציה)
ספוטיפיי שחררה את הדו"ח הכלכלי הרבעוני שחושף שהחברה הצליחה להשיג 210 מיליון משתמשים שנרשמו לשירות הפרימיום שלה. הדו"ח עוד חושף כי לאפליקציית ההשמעות שיש 515 מיליון משתמשים פעילים.
הדו"ח הצליח להפתיע את האנליסטים של החברה: החברה צומחת בצורה מהירה ממה שציפתה: מספר המנויים לשירות הפרימיום צמח ב-15% בזמן שמספר המשתמשים הפעילים באפליקציה, (אלו שלא משתמשים בשירות הפרימיום), צמח והפתיע ב-22%.
נתון אחד שהצליח לאכזב את הבכירי החברה הוא אי עליית ההכנסות של החברה. החברה השוודית הצליחה להכניס 3.04 מיליארד יורו בזמן הרבעון הראשון בזמן שהיא הפסידה 156 מיליון אירו באותו רבעון ממש.
בחברה צופים כי יתווספו עוד 15 מיליון משתמשים לאפליקציה ועוד 7 מיליון משתמשים שירשמו לשירות הפרימיום של החברה במהלך הרבעון השני של שנת 2023. כזכור, רק לאחרונה ספוטיפיי הכריזה על פיצ'ר חדש המתואר "כדי ג'יי של בינה מלאכותית" שיגיע בקרוב לשרות הסטרימינג של החברה, כך לפי "TechCrunch". פיצ'ר זה יחזיר את הדי ג'יי משנות ה- 80 רק שעכשיו את תפקיד הדיג'יי תיקח הבינה המלאכותית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה