השוק

ג'ונסון אנד ג'ונסון בהישג: זה שווי השוק אליו הגיעה

ג'ונסון אנד ג'ונסון בהישג מרשים: בפעם הראשונה מאז ההודעה על פיצול החברה לשתי מחלקות, המחלקה שאחראית על תרופות מרשם וציוד רפואי מגיעה לשווי שוק של 40 מיליארד דולר
מערכת ice | 
ג'ונסון אנד ג'ונסון (צילום shutterstock, pexels)
בפעם הראשונה לאחר פיצול ג'ונסון אנד ג'ונסון לשתי מחלקות נפרדות: מחלקת הבריאות של החברה שאחראית על תרופות מרשם וציוד רפואי מצליחה להגיע לשווי חברה העומד על 40 מיליארד דולר, כך לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל.
מותג הבריאות החדש של החברה "קנביו" מתכנן לגייס סכום חסר תקדים של 3.5 מיליארד דולר. בוול סטריט ג'ורנל עוד אמרו כי גורמים המעורים בחברה אמרו כי מכירת המניות של החברה המחודשת תהיה הגדולה ביותר שראו בתחום ההנפקות הראשוניות לציבור.
כאשר דובר החברה, טסיה וויליאמס נשאל לגבי הדיווח של הוול סטריט ג'ורנל הוא אמר: "לצערי הרב, אין לי מידע חדש לספק לכם". בג'ונסון אנד ג'ונסון מצפים לסיים את פיצול החברה לשתי מחלקות שונות עד סוף שנת 2023. 
כזכור, ג'ונסון אנד ג'ונסון הודיעה כי היא תשלם 8.9 מיליארד דולר בטווח זמן של 25 השנים הבאות. הסדר התשלום מגיע לאחר תביעות רבות שהוגשו נגדה בטענה שאבקת הטלק לתינוקות שלה, ומוצרי טלק נוספים, גורמים לסרטן. כל זאת למרות שהטענות נגד החברה לא מבוססות מדעית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה