השוק

העסקה הבאה של ישי דוידי? זו החברה שימכור 25% ממנה

קרן פימי עתידה למכור 25% מחברת ייצור רכיבי המזון, גלעם, לחברת הביטוח הראל ועמיתים. על פי הערכות, החברות הרוכשות כבר נמצאות בשלבי בדיקות הנאותות
מערכת ice | 
ישי דוידי (צילום יונתן בלום, shutterstock)
קרן פימי, של ישי דוידי, מתמקדת בעסקה הבאה שלה. על פי הערכות הקרן עתידה למכור בקרוב 25% מחברת ייצור רכיבי המזון, גלעם, לחברת הביטוח הראל ועמיתים בתמורה לכ-180 מיליון שקל. כמו כן, מסתמן כי החברות שעתידות לבצע את הרכישה כבר נמצאות בשלבי בדיקות הנאותות.
לפי כלכליסט, כבר בסוף שנת 2022 החלה הקרן במגעים למכירת אחוזים בחברה, ובשווי משולש מסכום הרכישה שלה שעמד על 290 מיליון שקל. בעקבות תנאי השוק הקשוחים החברה לא הונפקה, אלא חיפשה משקיעים. לאחר תקופה בה התנאים נשארו עגומים, הוחלט להתפשר על השווי של החברה, אך זה עדיין עמד על סכום הגבוה פי 2.5 מסכום הרכישה המקורי.
למרות הצמיחה היחסית של חברת גלעם מאז רכשה אותה הקרן בשנת 2016, בשנת 2019 הקרן השקיעה כמעט 100 מיליון שקל כדי להכניס את החברה לתחום חדש והוא ייצור סיבים פרה-ביוטיים. עד כה תוצר המפעל הביא להיקף מכירות של 50-60 מיליון שקל. לצד פעילותה של הקרן, פעלו לקידום החברה המנהל ליעד כהן והיו"ר אורי יהודאי.
לחברה כ-400 לקוחות על פני כ-40 מדינות, והיקף המכירות שלה עומד על כ-500 מיליון שקלה בשנה. העלייה במכירות החברה מאז נרכשה עמדה רק עשרה אחוזים, בעוד הרווח התפעולי-תזרימי הוכפל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה