השוק

המסחר בוול סטריט: מחכים לדו"ח התעסוקה החודשי

בוול סטריט מחכים בציפייה לדו"ח התעסוקה לחודש מרץ שיפורסם מחר (שישי) וזאת על רקע תשעת השבועות הרצופים בהם מספר הבקשות הראשונות לדמי אבטלה בארה"ב יעלה על 200 אלף. המניות נסחרות במגמה מעורבת
מערכת ice | 
וול סטריט (צילום shutterstock)
מחר (שישי) המסחר בוול סטריט ייצא לחופש בעקבות חופשת יום שישי הטוב. לעומת זאת, דו"ח התעסוקה יתפרסם כרגיל והמסחר התקיים על רקע הפרסום כי מדובר בשבוע התשיעי ברציפות בו מספר הבקשות הראשונות לדמי אבטלה בארה"ב יעלה על 200 אלף (הפעם – 228,000, ירידה ב-18,000 לעומת שבוע קודם).
ביום רביעי ננעל המסחר בוול סטריט במגמה מעורב וזאת על רקע סימנים המעידים לכך שהכלכלה האמריקאית נחלשת. היום, המסחר בוול סטריט נפתח בירידות שערים של עד 0.5% במדדים המובילים ונראה כי נתוני התעסוקה החלשים המשיכו לעורר את החשש מפני ההיחלשות בכלכלה האמריקאית.

בהמשך, המדדים המובילים בוול סטריט עברו להיסחר ביציבות. המשקיעים עצמם מחכים לדו"ח התעסוקה לחודש מרץ שיפורסם מחר. ריס וויליאמס, אסטרטג ראשי בחברת Spouting Rock Asset Management, העריך כי הדו"ח יראה על עלייה חלשה מהצפוי במספר המשרות כשמגזרי הקמעונאות, האנרגיה והפיננסים אף הידרדרו קלות. "אנו סבורים כי משבר הבנקים עדיין לא השפיע על התעסוקה", אמר וויליאמס, "אך ירח הדבש הזה יסתיים מיד עם תום הרבעון השני".
לעומת המסחר בוול סטריט, המסחר באירופה הסתיים בצורה חיובית. הפוטסי התחזק ב-1%, הדאקס ב-0.5% וקאק ב-0.1%. מדד סטוקס 600 עלה ב-0.5%, ובסיכום השבועי ב-0.3%. מגזר הבנקאות הוביל את המגמה עם עלייה של 1.8%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה