השוק

שר פיטנס תינצל? הולמס פלייס וספייס הגישו בקשות רכישה

אחרי ששר פיטנס קרסה כשהגיעה לחובות של 24 מיליון שקל, מה שאילץ אותה לסגור את רשת מכוני הכושר שלה, היא סירבה למכור את המותג, אך בית המשפט קיבל את בקשת הנושים, והולמס פלייס וספייס כבר הגיש בקשות רכישה על החברה
מערכת ice |  2
שר פיטנס (צילום מסך חדשות 12)
שר פיטנס (שיר סנדרה) קרסה לחלוטין בחודש האחרון כשהגיעה לחובות של לא פחות מ-24 מיליון שקל, מה שאילץ אותה לסגור את רשת מכוני הכושר שלה. לאחרונה, עלו דיווחים כי פיטנס אינה מוכנה למכור את הרשת שבבעלותה ובבעלות בעלה, עידן מעטי, ששימש כמנכ"ל החברה.
אתמול (שני) פורסם ב-YNET כי שתי הצעות הוגשו לרכישת פעילות ו/או חלק מפעילות וסניפי חברת שר פיטנס, על ידי רשתות מכוני הכושר הולמס פלייס וספייס. הנאמנים, המיוצגים על ידי עוה"ד תחסין עוואד ושני גרינברג, עורכים התמחרות (קביעת מחיר של נכס העומד למכירה, תוך תחרות, כאשר כל אחד מן הצדדים מציע מחיר משלו וההצעה הגבוהה ביותר זוכה).
השופטת בטינה טאובר נעתרה בשבוע שעבר לבקשת נאמני חברת "שר פיטנס" ואישרה לנאמנים לפרסם הזמנה להציע הצעות לרכישת החברה, פעילותה, נכסיה לרבות המותג, המוניטין וסימן המסחר SHER FITNESS, זאת למרות התנגדותה של פיטנס.
בית המשפט מינה לחברה את הנאמנים עו"ד חנית נוב ממשרד נוב, קסנר, שניר ושות', ורו"ח עישאן יאסר ממשרד תחסין עוואד ואח'. הנאמנים פרסמו מודעה לקבלת הצעות לרכישת החברה והתעניינו מספר גופים ביניהם רשת חברת ספייס מועדוני כושר שיוצגה על ידי עו"ד דוד ביטון.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לספייס אין כסף
    לינדה 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליהודה פרנקל אין כסף.סתם קוסקוס.
    סגור
  • 1.
    לא ברור מה הם קונים, הלך המונטין (ל"ת)
    סתם אחד 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור