השוק

איירטאצ' סולאר מעמיקה פעילותה בהודו ב-14 מיליון שקל

הסכם חדש לחברת איירטאצ' סולאר מרחיבה את פעילותה בהודו וחתמה על הסכם עם יזמית הסולאר המובילה בהודו, קבוצת ACME, בהיקף של כ-14 מיליון שקל
מערכת ice | 
טל לאופר, מנכ''ל איירטאג' סולאר (צילום סלי פרג', באדיבות איירטאצ', shutterstock)
חברת איירטאצ' סולאר (Airtouch Solar) ממשיכה בהרחבת פעילותה בהודו. החברה מעדכנת כי חתמה על הסכמים עם יזמית הסולאר המובילה בהודו, קבוצת ACME, בהיקף של כ-14 מיליון שקל, עבור מכירה, אספקה, התקנה, תפעול ותחזוקה של מערכות רובוטיות לניקוי יבש של פאנלים סולאריים.
קבוצת ACME, שהחלה את פעילותה בשנת 2003, הינה חלוצה בתחום קלין-טק כגון אנרגיה סולארית, מימן ירוק, אמוניה ירוקה ופיתוחי חלבון ירוק בר קיימא. החברה הינה אחד היזמים הסולאריים המובילים בהודו עם פרויקטים פרושים על פני 12 מדינות והון מושקע או מחויב לפרויקטים בהיקף של כ-8 מיליארד דולר.

במסגרת ההסכמים, תעמוד התמורה לאיירטאצ' על כ-5 מיליון שקל בגין הסכם המכירה וההתקנה, והסכם מתן שירותי התפעול והתחזוקה שיתפרס על פני 25 שנה צפוי להניב לחברה הכנסות נוספות בסכום מצטבר כולל של קרוב ל-9 מיליון שקל.
טל לאופר, מנכ"ל איירטאצ' סולאר, מסר: "עסקה משמעותית זו עם קבוצת ACME שהינה יזמית סולאר מובילה בהודו, מהווה לראייתנו הבעת אמון גדולה בפתרון שמציעה איירטאצ'. אנו סבורים כי קיים פוטנציאל רב להרחבת פעילותנו עם ACME, כאשר בשוק ההודי יש כיום הכרה בצורה בהשקעה בפתרונות רובוטיים לניקוי יבש (ללא מים) של פאנלים בשדות סולאריים, בין היתר לאור משבר האקלים והדרישה לחיסכון במים. באמצעות מפעל הייצור שהקמתו הושלמה בשנה החולפה בהודו, זאת במקביל להרחבת פעילותינו בשווקים נוספים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה