השוק

עלי אקספרס בבשורה ענקית: חגיגת מבצעים אדירה החל מהיום

אתר הסחר המקוון והפופולרי, עלי אקספרס, חוגג יום הולדת, ולשם כך מתחיל החל מהיום (שני) ועד יום ראשון הבא (20.03-26.03) חגיגת מבצעים ענקית. רוב המבצעים מעודכנים כבר באתר החברה
מערכת ice | 
עלי אקספרס (צילום אילוסטרציה)
אתר הסחר המקוון והפופולרי, עלי אקספרס, מורכב בעיקר מעסקים סינים קטנים המציעים את מרכולתם לקהל הצרכנים הבינלאומי, חוגג יום הולדת, ולשם כך מתחיל החל מהיום (שני) חגיגת מבצעים ענקית. רוב המבצעים מעודכנים כבר באתר החברה.
המבצעים מתחילים כאמור החל מהיום, ועד יום ראשון הבא (20.03-26.03) בעלי אקספרס, וניתן לצפות להנחות שוות במיוחד. זה למעשה השבוע השני בשנה אחרי יום הרווקים הסיני, שמשתלם במיוחד לקנות בפלטפורמה. עלי אקספרס הוא אחד מאתרי הקניות הגדולים בעולם, ויש לא מעט דברים שתוכלו לקנות דרכו, כולל חיקויים של מותגים ידועים.
כזכור, קבוצת עליבאבא, שתחתיה פועל האתר הקניות הפופולרי עלי אקספרס, בחרה שלא לחשוף את נתוני המכירות הסופיים של פסטיבל הקניות השנתי - "יום הרווקים הסיני". החברה לא חושפת את הנתונים לראשונה מאז החלה לציין את האירוע בשבת 2009, ורק הוציאה הודעה שהתוצאות היו דומות לשנה שעברה.
ומה היה בשנה שעברה? עלייה של 8.5% בערך הסחורה הגולמית (GMV) עבור הפלטפורמות של עליבאבא, שהייתה הנמוכה ביותר עד כה, לאחר זינוק של 26% בשנת 2020. לפני 2020, הפסטיבל היה אירוע של יום אחד. בהודעה לעיתונות, נאמר כי האירוע "סיפק תוצאות בהתאם לביצועים בשנה שעברה למרות אתגרים מאקרו-כלכליים והשפעה הקשורה למגפת הקורונה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה