השוק

טיילור סוויפט חוגגת: בנתה אימפריית נדל"ן בשווי 150 מיליון דולר

טיילור סוויפט, רק בת 33 וכבר מחזיקה באימפריית נדל"ן ענקית בשווי של 150 מיליון דולר, כאשר גם בעולם המוזיקה היא שוברת שיאים ומכרה 2 מיליון כרטיסים לסבב ההופעות שלה בתוך יום אחד
מערכת ice |  1
טיילור סוויפט (צילום אינסטגרם/ טיילור סוויפט)
טיילור סוויפט התחילה את דרכה בתעשיית המוזיקה בגיל 16, עם יציאת אלבום הקאנטרי שלה ב-2006. בשנים שחלפו מאז, זוכת הגראמי בנתה את המותג שלה והפכה למעצמה עולמית של ממש, שמוכרת יותר משני מיליון כרטיסים לסבב ההופעות הקרוב שלה ביום אחד (!) והכריזה על תוכניות לביים סרט עלילתי בקרוב.
אבל מה שלא כולם יודעים על טיילור סוויפט זה שהכוכבת הפכה לאשת עסקים נבונה במיוחד, שהשתמשה לא פעם בכוח שלה כדי לזעזע את תעשיית המוזיקה. לאחרונה, ההחלטה שלה להקליט מחדש את האלבומים הישנים שלה, כדי להבטיח שההכנסות מהם יעברו אליה, גרמה לסטנדרטים חדשים לגמרי מהלייבל שלה Universal Music Group NV, זאת כדי לוודא שאמנים אחרים לא ילכו בעקבותיה וייקחו את השירים שלה.
אבל זה ממש לא הכל, סוויפט צברה בשנים האחרונות אימפריית נדל"ן אדירה, לא פחות ולא יותר, שכבר היום היא מחזיקה בשווי של 150 מיליון דולר, כשהיא רק בת 33. סוויפט נוהגת לרכוש בתים היסטוריים, במיקומים הנעים מנאשוויל, טנסי, לבוורלי הילס ורוד איילנד.
רוב הנכסים הללו נרכשו שנים לפני טירוף הנדל"ן שהגיעה לשיאו לאחרונה עם מגפת הקורונה והאינפלציה הגואה, כאשר הערך של הנכסים שלה נסק. וויפט נוטה להחזיק בנכסים שלה לטווח ארוך, אבל היא אכן גם מכרה מספר בתים ברווח אדיר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שהיא עדיין רלוונטית
    קטע 03/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ועוד אחת המוצלחות. אני חושב שמאז 2012 לא שמעתי שיר אחד שלה מיוזמתי
    סגור