השוק

חברת "קליל" בעסקת ענק: הפרויקט היוקרתי בתל אביב נחשף

חברת "קליל" סיפקה כ-1,000 מערכות חלונות ייחודיים לקירות מעוגלים ודלתות הזזה לפרויקט "מגדל אלפא" בתל-אביב של חברת "אקרו נדל"ן". שווי העסקה מסתכם בכ-2.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
פרדי אבוקרט (צילום ראובן קופיצינסקי)
חברת "קליל" סיפקה כ-1,000 מערכות חלונות ייחודיים לקירות מעוגלים ודלתות הזזה לפרויקט "מגדל אלפא" בתל-אביב של חברת "אקרו נדל"ן". חברת "קליל" סיפקה את החלונות כאמור לחברת "אקרו נדל"ן" שהקימה את "מגדל אלפא" בתל-אביב הכולל כ-32 קומות של מלון בוטיק - 200 חדרים ו-18 קומות מגורים ומתחם מסחר כ-100 טון של פרופילים מאלומיניום חלונות עם ייחודים לקירות מעוגלים, דלתות הזזה, קירות מסך ועוד.
הדרישה של האדריכל לקליל ״רוצים להביא את עולם הווילות לדיירי המלון״. כדי לעמוד במשימה נדרשנו לעשות התאמות למערכות ה-Bold 4750 כך שיתאימו לזוויות המתעגלות של הבניין.  שווי העסקה של קליל מסתכם בכ-2.5 מיליון שקל. הביצוע והרכבה בוצע ע"י חברת "אלום אשת". פרויקטים נוספים בהם חברת קליל הייתה שותפה בהקמתם בשנים אחרונות הינם : מגדל אסותא , מגדלי דה וינצ'י, פרויקט גולף כיתן ועוד.
פרדי אבוקרט, מנכ"ל חברת קלילף מסר: "אחד מהיתרונות המשמעותיים של קליל הוא היכולת להציע ליזמי נדל"ן ואדריכלים פתרונות ייחודיים ומענה למאפיינים עיצוביים לצד דרישות טכניות מורכבות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה