השוק

נקסט ויז'ן מדווחת על עוד הזמנה וצופה צמיחה של 70% ב-2023

חברת צילומי הרחפנים ממשיכה לשגשג עם הזמנה נוספת של מצלמות בהיקף 2.37 מיליון דולר, ובהיקף מצטבר של 13.2 מיליון דולר בחודשיים האחרונים
מערכת ice | 
חן גולן יו"ר דירקטוריון נקסט ויז'ן (צילום יחצ, flying production)
בהמשך לפרסום הדוחות השנתיים ורצף העסקאות המשמעותיות מתחילת השנה, חברת נקסט ויז'ן מדווחת על קבלת הזמנה נוספת לאספקת מצלמות בהיקף של כ-2.37 מיליון דולר. בסוף השבוע שעבר דיווחה החברה על תוצאות שיא לשנת 2022: צמיחה של 73% בהכנסות ל-26 מיליון דולר. החברה צופה צמיחה של כ-70% גם בשנת 2023.
נקסט ויז'ן מעדכנת גם כי החזיקה בפיקדונות בסך של 2.7 מיליוני דולרים בבנק SVB שקרס, וביום חמישי האחרון משכה בהצלחה את הכספים לישראל.

נקסט ויז'ן היא חברת צמיחה טכנולוגית המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרון צילומי יום ולילה מיוצב לכלים קרקעיים ואוויריים, כדוגמת מיקרו ומיני מזל"טים ורחפנים, בעלות יחס משקל/גודל וביצועים מהטובים בעולם.
העסקאות האחרונות עליהן דיווחה החברה בחודשיים האחרונים, בהיקף מצטבר של יותר מ-13.2 מיליון דולר, משקפות את הביקוש הגובר לפתרון הצילומי הייחודי אותו מציעה החברה. בחודשיים האחרונים בלבד דיווחה נקסט ויז'ן על שש הזמנות מלקוחות בהיקף כולל של כ-15.5 מיליון דולר לרכישת מצלמות שיסופקו עוד ב-2023. המוצרים יסופקו ללקוחות במספר משלוחים ובגינן התקבלו מקדמות.
חן גולן, יו"ר הדירקטוריון: "אנו עדים לקצב הזמנות מהותיות הולך וגובר מצד לקוחותינו. הזמנות אלו, לצד שאר פעילותה הענפה של החברה, מבססות את התקדמותה לעבר יעד המכירות השאפתני עליו הכרזנו, כפי שעמדנו בעקביות ביעדים השנתיים שהצבנו לעצמנו עד היום. לצד הצמיחה האורגנית של החברה, אנו ממשיכים להשקיע מאמצים רבים בחיפוש אחר יעד רכישה שיסייע בשימור קצב הצמיחה בטווח הארוך ואף להגבירו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה