השוק

עמותת יוזמות עתיד וחברת EASY יקדמו עסקי יזמיות

במסגרת שיתוף הפעולה יקודמו עסקי היזמיות באפליקציית החיפוש הפופולרית ויזכו לקידום וחשיפה בקרב כל המשתמשים
מערכת ice | 
צופית גורדון (צילום נירי גתמון)
לקראת יום האישה עמותת יוזמות עתיד יוצאת בשיתוף פעולה עם אפליקציית החיפוש הפופולרית EASY שמטרתו לקדם יזמיות נשים, בוגרות העמותה, ולעודד את הציבור לרכוש או להשתמש בשירותיהן של היזמיות, בעלות העסקים ובכך לסייע להן להגיע לעצמאות כלכלית.
במסגרת שיתוף הפעולה יקודמו עסקי היזמיות באפליקציית החיפוש הפופולרית תחת הכותרת "יוזמות עתיד". רשימת העסקים של הנשים היזמיות תופיע בעמוד הבית באפליקציית איזי ותזכה לקידום וחשיפה בקרב כל משתמשי האפליקציה. משתמשי האפליקציה יוכלו להיכנס לרשימה, לבחור בבית העסק הרלוונטי להם ולהזמין את השירות המבוקש.
צופית גורדון, מנכ"לית עמותת יוזמות עתיד: "אנחנו נרגשות משיתוף הפעולה עם EASY ורואות בו חיבור טבעי. החשיפה שאותן יזמיות ייהנו ממנה, באמצעות המהלך עם EASY, היא בעלת ערך כפול, מחד מביאה קהל צרכנים גדול לעסקים שעלויות השיווק והפרסום כבדות עליהם, ויותר מזה, היא מביאה קהל צרכנים רלוונטי ומדויק לעסק שהוא לרוב עסק מקומי, פריפריאלי של אישה אחת. מדובר בשיתוף פעולה יצירתי שלוקח את ליבת הפעילות של החברה העסקית ושם את הנשים שלנו בקדמת הבמה. אני רואה את היכולת למנף את ליבת הפעילות העסקית ולייצר שיתוף פעולה שהוא WIN WIN עם חברות נוספות וקוראת לחברות נוספות לקחת חלק במשימה החשובה שלנו".
אופיר יוסף, מנכ"ל EASY על היוזמה: "כפלטפורמת חיפוש העסקים הפופולרית בישראל, אנו רואים חשיבות גדולה בקידום עסקים בבעלות נשית. EASY דוגלת בעקרונות השוויון וכבוד האדם ומעודדת את מיליוני המשתמשים שלה לדבוק בעקרונות אלו. אנו יותר משמחים לקחת חלק במיזם ששם את בעלות העסקים בחזית."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה