השוק

מנכ"ל בואינג לא עמד ביעדים: זה הבונוס הענק שפספס

כחודש לאחר שקיבל תמריץ  של מעל ל-5 מיליון דולר במניות, מתברר כי מנכ"ל בואינג דייב קלהון לא יקבל בונוס של 7 מיליון דולר היות שלא עמד ביעדים שהוצבו בפניו עם כניסתו לתפקיד לפני שלוש שנים
מערכת ice | 
בואינג (צילום יחצ)
לפני כחודש בלבד דווח כי מנכ"ל יצרנית המטוסים בואינג יקבל בונוס של כ-5.3 מיליון דולר במניות על מנת לגרום לו להישאר עוד כעשור בחברה, אך כעת מתברר כי החברה לא תעניק לו בונוס של כ-7 מיליון דולר היות שנכשל בהגעה ליעדים משמעותיים שהוצבו בפניו עם כניסתו לתפקיד לפני כשלוש שנים.
לפי 'כלכליסט', אחד מהיעדים של המנכ"ל דייב קלהון היו להכניס לשימוש את מטוס ה-X777 כבר השנה, אך באוגוסט הובן כי הדבר לא יקרה. הדבר מתברר רק עכשיו לפני פגישת בעלי המניות של החברה באמצע החודש הבא. יתרה מכך התברר כי היעד אליו היה אמור להגיע והוא השקת המטוס החדשני יידחה לשנת 2025.
עם זאת, הדירקטוריון מסר כי קלהון בדרכו להשיג את מרבית היעדים שהוצבו לו בעת כניסתו לתפקיד ואף שיבח אותו על מנהיגותו. עם זאת, ניכר כי קלהון לא עמד במספר יעדים נוספים בהם דוגמת השקת הסטארליינר המאויש, ופעילות במסגרת הסכם משותף עם חברת אמבראייר. כמו כן, לאחרונה מסר קלהון כי החברה לא עתידה לתכנן ולייצר בעשור הקרוב מטוס נוסעים חדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה