השוק

סיילספורס בדוח מסקרן: מנהלים לא משתמשים בדאטה לניהול הארגון

סיילספורס פרסמה דו"ח המתייחס לשימוש של מנהלים בדאטה לניהול הארגון וקבלת החלטות נכונות. הדו"ח חושף שלמרות שהם יודעים שהשימוש בנתונים חשוב לעסק שלהם, רובם המכריע לא משתמשים בהם כלל
מערכת ice | 
איתי מרגלית (צילום סיילספורס)
סיילספורס פרסמה דו"ח המתייחס לשימוש של מנהלים בדאטה לניהול הארגון וקבלת החלטות נכונות (Untapped Data Research). הדו"ח, אשר מבוסס על סקר שנערך בקרב למעלה מ- 10,000 מנהלים ברחבי העולם, חושף שלמרות שהם יודעים שהשימוש בנתונים חשוב לעסק שלהם, רובם המכריע לא משתמשים בהם לקבלת החלטות טובות יותר ולתוצאות עסקיות.
על פי הדו"ח, מנהלים מתקשים לעשות שימוש יעיל וליישם נתונים על מנת לקבל החלטות עסקיות אסטרטגיות בצורה מהירה יותר וכך לנווט באי ודאות כלכלית, מכיוון שהם לא מצליחים להבין אותם. 80% מהמנהלים העסקיים מעידים כי כיום נתונים הם קריטיים בקבלת החלטות בארגון שלהם, כמו כן, כ- 73% מסכימים כי הנתונים עוזרים להפחית את תחושת חוסר הוודאות ולקבל החלטות מדויקות יותר בשיחות עסקיות.
בעוד שחברות מסכימות לגבי היתרונות של שימוש בנתונים, יש ניתוק ברור מהאופן שבו הן באמת משתמשות בהם בפועל. יותר משני שליש, כ- 67% מהמנהלים אינם משתמשים בנתונים כדי להחליט על תמחור המתאים לתנאים הכלכליים הנוכחיים (כמו אינפלציה) ופחות משליש, כ- 29% משתמשים בנתונים כדי להכין את האסטרטגיה שלהם בעת השקה בשווקים חדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה