השוק

ענקית הפיננסים מפתיעה את השוק עם הכנסות גבוהות במיוחד

רבולוט מדווחת לראשונה על רווח שנתי לשנת 2021. החברה דיווחה על הכנסות העומדות על כ- 767.1 מיליון דולר- פי 3 מההכנסה הקודמת אשתקד
מערכת ice | 
דולרים (צילום vecteezy)
ענקית הפיננסים, חברת רבולוט מדווחת לראשונה על רווח שנתי לשנת 2021. החברה דיווחה על הכנסות  העומדות על כ- 767.1 מיליון דולר. פי 3 ממה שהכניסה בשנה הקודמת. מיקו סאלווארה מנהל הכספים הראשי בחברה אמר ל- CNBC כי ההכנסות הגיעו כתוצאה מבקרת עלויות אחראית. עוד אמר סאלווארה: "אנחנו לא צריכים מימון חיצוני. אנחנו ממשיכים להשקיע בעסק שלנו ומספקים מוצרים שאנשים יכולים לסמוך עליהם".
החברה נוסדה בשנת 2015 על ידי שני אנשים. ניקולאי סטורונסקי ומפתח התוכנה ולאד יאטסנקו. החברה זכתה לגדול במהירות ונהפכה לאחת מחברות הפינטק הגדולות עם הערכת שווי של כ- 33 מיליארד דולר. לחברה אין סניפים פיזיים מציעה בנקאות דיגיטלית, העברת כספים, סחר במטבעות דיגיטליים ואפשרות להשקיע בבורסה, תחת אפליקציה אחת.
בשנת 2022 כחלק מההכרזה הרבעונית החברה אמרה כי היא מצפה שההכנסות יגדלו בעוד כ- 30% למיליארד דולר. לרבולוט יש כיום יותר מ-25 מיליון משתמשים פרטיים, ויותר מ-500 אלף משתמשים עסקיים. הקבוצה מעניקה שירותים ב-29 מטבעות, ופעילה בכ- 200 מדינות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה